Vyberte si měnu
Úhrady, vklady i výběry hotovosti můžete provádět jak v cizích měnách uvedených v kurzovním lístku České spořitelny, tak i v českých korunách.
Bezproblémově vkládejte i vybírejte hotovost
Na všech pobočkách s cizí měnou můžete vkládat i vybírat hotovost v běžných cizích měnách ze svého účtu.
Plaťte v zahraničí pohodlně
Díky Multiměně můžete mít dolary, eura a další měny pod jedním číslem účtu. Transakce na účtu se pak provádějí v konkrétní měně bez převodu na koruny.
Máte o devizový účet zájem?
Sjednejte si ho online v mobilním bankovnictví George nebo si s námi domluvte schůzku na pobočce.
Založte si účet v Georgi
Pohodlně, ať už jste kdekoliv. Přihlaste se do svého bankovnictví George. K založení účtu stačí pár kliknutí.
Stáhněte si
George
Nainstalujte si mobilní bankovnictví George a založte si účet jednoduše pomocí Bankovní identity.
Navštivte naši pobočku
Ochotně vám poradíme se založením účtu i s vaším finančním zdravím. Schůzku si můžete domluvit online.
Stáhněte si George do mobilu
Nainstalujte si aplikaci do svého telefonu a účet si jednoduše založte.
Nejjednodušší cesta k účtu vede přes George v mobilu
Zadejte své telefonní číslo, a my vám pošleme SMS s odkazem na instalaci aplikace.
Jak si založit účet v aplikaci George
Založte si devizový účet za pár minut pomocí vašeho mobilu a začněte si užívat výhody.
1. Stáhněte si aplikaci George v Obchod Play, App Store, nebo AppGallery.
2. Otevřete ji a klikněte na Začít s Georgem.
3. Vyberte ze seznamu svou banku a ověřte se pomocí Bank iD.
4. Podepište smlouvu o Bankovní IDentitě, nastavte si přihlašovací údaje a váš George bude připravený.
5. V Georgi klikněte na Obchod a pak na záložku Účty a karty.
6. Vyberte si účet a George vás jeho založením provede. Postupujte podle jeho pokynů.
7. Jakmile budete mít hotovo, účet během pár minut uvidíte v aplikaci George.
8. Ke každému účtu patří platební karta.
Pošleme vám ji poštou. Pokud chcete platit kartou hned, založte si Virtuální George kartu přímo v aplikaci.
Cena za vedení účtu v cizí měně
Devizový účet pro vás máme zdarma. Stačí si sjednat Plus účet a devizový účet k němu získáte bezplatně. Bez Plus účtu stojí vedení cizoměnového účtu 20 Kč měsíčně.
Jak funguje
devizový účet?
Devizový neboli cizoměnový účet funguje stejně jako běžný osobní účet, ale peníze na něm jsou v jiné měně než v českých korunách. Tento typ účtu je ideální pro rychlé a snadné zahraniční platby.
Komu se devizový
účet vyplatí?
Máte-li příjem ze zahraničí, často cestujete, nakupujete na zahraničních e-shopech nebo držíte větší částky v cizí měně, určitě byste měli zvážit založení devizového účtu. Tento typ účtu může být užitečný pro každého, kdo přichází do styku s eurem, dolarem či jinými měnami častěji než jednou za rok.
V jakých měnách účty vedeme?
- euro (EUR)
- americký dolar (USD)
- švýcarský frank (CHF)
- britská libra (GBP)
- japonský jen (JPY)
- kanadský dolar (CAD)
- dánská koruna (DKK)
- švédská koruna (SEK)
- polský zlotý (PLN)
- maďarský forint (HUF)
Na všech pobočkách s cizí měnou můžete vkládat i vybírat hotovost v běžných cizích měnách ze svého účtu. S okrajovými měnami (CAD, JPY, PLN a HUF) zajděte do některé z 15 specializovaných poboček.
Inspirace pro vaše finance
Jak platit v zahraničí kartou bezpečně: Využívejte svou platební kartu chytře
Jak číst kurzovní lístek?
Měníte banku? Převody plateb zařídíme za vás
Mohlo by vás zajímat
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti.
Ano, zaslání měsíčních a čtvrtletních výpisů z účtu v elektronické podobě je zdarma.
Ke všem účtům vedeným v cizí měně vám stačí pouze jedna debetní karta s multiměnovou funkcí.
S těmito okrajovými měnami zajděte do některé z těchto poboček:
Brno, Jánská 446/6
České Budějovice, U Černé věže 69/1
Hradec Králové, ČSA 402/25
Jihlava, Křížová 1338/1
Kladno, Náměstí Svobody 2003
Liberec, Felberova 12/9
Olomouc, tř. Svobody 401/19
Ostrava, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65
Pardubice, tř. Míru 72
Plzeň, Františkánská 356/15
Praha 1, Na Perštýně 342/1
Praha 4, Budějovická 1912/64b
Praha 5, Štefánikova 247/17
Ústí nad Labem, Mírové náměstí 2/5
Zlín, Zarámí 4463
Jejich otevírací dobu a další informace zjistíte ve vyhledávači poboček.
Ceník pro Účet v cizí měně | PDF (27 kB) |
Všeobecné obchodní podmínky | PDF (27 kB) |
PDF (84 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (60 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Klientská linka
800 207 207
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
V tomto případě vám postačí jedna debetní karta, kterou máte vydanou ke svému korunovému účtu.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
V mobilním bankovnictví George
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
Telefonicky
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.