Vyberte si měnu
Úhrady, vklady i výběry hotovosti můžete provádět jak v cizích měnách uvedených v kurzovním lístku České spořitelny, tak i v českých korunách.
Vyberte si měnu
Úhrady, vklady i výběry hotovosti můžete provádět jak v cizích měnách uvedených v kurzovním lístku České spořitelny, tak i v českých korunách.
Bezproblémové vklady i výběry hotovosti
Na všech pobočkách s cizí měnou můžete vkládat i vybírat hotovost v běžných cizích měnách ze svého účtu. S okrajovými měnami (CAD, JPY, PLN a HUF) zajděte do některé z 15 specializovaných poboček.
Bezproblémové vklady i výběry hotovosti
Na všech pobočkách s cizí měnou můžete vkládat i vybírat hotovost v běžných cizích měnách ze svého účtu. S okrajovými měnami (CAD, JPY, PLN a HUF) zajděte do některé z 15 specializovaných poboček.
Pohodlné placení v zahraničí
S doplňkovou službou „multiměna“ můžete platit z účtu v cizí měně na zahraniční dovolené nebo v zahraničních internetových obchodech.
Pohodlné placení v zahraničí
S doplňkovou službou „multiměna“ můžete platit z účtu v cizí měně na zahraniční dovolené nebo v zahraničních internetových obchodech.
Máte o účet zájem?
Domluvte si s námi schůzku na pobočce
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt,
co nejdříve se vám ozveme.
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt,
co nejdříve se vám ozveme.
Online objednání
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
V jakých měnách účty vedeme?
- euro (EUR)
- americký dolar (USD)
- švýcarský frank (CHF)
- britská libra (GBP)
- japonský jen (JPY)
- kanadský dolar (CAD)
- dánská koruna (DKK)
- švédská koruna (SEK)
- polský zlotý (PLN)
- maďarský forint (HUF)
Inspirace pro vaše finance
Jak platit v zahraničí kartou bezpečně: Využívejte svou platební kartu chytře
Plaťte (nejen) na internetu bezpečně: Používejte virtuální kartu
Mohlo by vás zajímat
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti.
Ano, zaslání měsíčních a čtvrtletních výpisů z účtu v elektronické podobě je zdarma.
Ke všem účtům vedeným v cizí měně vám stačí pouze jedna debetní karta s multiměnovou funkcí.
S těmito okrajovými měnami zajděte do některé z těchto poboček:
Brno, Jánská 446/6
České Budějovice, U Černé věže 69/1
Hradec Králové, ČSA 402/25
Jihlava, Křížová 1338/1
Kladno, Náměstí Svobody 2003
Liberec, Felberova 12/9
Olomouc, tř. Svobody 401/19
Ostrava, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65
Pardubice, tř. Míru 72
Plzeň, Františkánská 356/15
Praha 1, Na Perštýně 342/1
Praha 4, Budějovická 1912/64b
Praha 5, Štefánikova 247/17
Ústí nad Labem, Mírové náměstí 2/5
Zlín, Zarámí 4463
Jejich otevírací dobu a další informace zjistíte ve vyhledávači poboček.
Ceník pro Účet v cizí měně | PDF (27 kB) |
Všeobecné obchodní podmínky | PDF (27 kB) |
PDF (84 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (60 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Klientská linka
800 207 207
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
V tomto případě vám postačí jedna debetní karta, kterou máte vydanou ke svému korunovému účtu.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.