Plus účet České spořitelny
„Na spořicím účtu mám teď úrok 3,25 %. To se mi líbí.“
Komfort a péče
Jsme vám stále nablízku online, po telefonu a hlavně osobně. Zároveň vše máte stále pod kontrolou ve svém internetovém a mobilním bankovnictví George.
Nejširší síť bankomatů a druhá karta zdarma
Za příchozí a odchozí úhrady, ani za výběry z našich více než 1700 bankomatů nic neplatíte a navíc vám přibalíme druhou kartu k účtu a multiměnovou funkci zdarma.
Šetříme váš čas
Spolu s přihlašovacími údaji do svého internetového bankovnictví získáváte Bankovní IDentitu, kterou využijete např. k přihlašování a ověřování vaší totožnosti na úřadu a u online poskytovatelů služeb. Vyřešíte tak vše rychleji a z pohodlí domova.
Kolik stojí Plus účet a co získáte
Odměňujeme klienty za to, že se starají o své peníze a myslí na zajištění sebe a své rodiny:
- Připsání odměny
Odměny připisujeme v měsíci následujícím po měsíci, ve kterém jsou splněny stanovené podmínky pro získání odměny. Odměna se nezapočítá, bude-li na účtu nepovolený debet za sledované období.
- Odměna za používání Plus účtu
Vede k většímu přehledu o příjmech a výdajích. Stačí na účet každý měsíc poslat svůj příjem (min. 7 000 Kč) a mít alespoň jednu zaúčtovanou platbu kartou.
- Odměna za využívání dalších služeb
Oceňujeme, že máte vyřešenou alespoň jednu z dalších oblastí finančního zajištění a využíváte některý z těchto produktů.
- Vedení účtu
- Příchozí úhrady v Kč v rámci ČR
- Účet v cizí měně
- Kontokorent
- Sazba na spořicím účtu 3,25 % do limitu 200 000 Kč
- Debetní karta s multiměnovou funkcí
- Druhá platební karta
- Virtuální George karta
- Bankovní IDentita pro přihlašování a ověřování totožnosti na internetu
- Odchozí úhrady v Kč zadané elektronicky
- Placení mobilem a hodinkami (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay)
- Internetové a mobilní bankovnictví George
- Výběry hotovosti z bankomatů ČS a skupiny Erste (v zahraničí)
- Pravidelné schůzky s bankéřem
- Online pomocník Moje zdravé finance uvnitř internetového bankovnictví
Přejít do demo verze
Máte o Plus účet zájem? Domluvte si s námi schůzku na pobočce
Online objednání
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Tip: S Plus účtem od České spořitelny získáte přehled o svých výdajích a zjistíte, jak lépe vycházet s penězi a třeba i ušetřit.
Platební karty k Plus účtu
Automaticky dostanete debetní platební kartu.
Pokud budete chtít, zdarma můžete mít i druhou. Sami si zvolte jejich barevnou kombinaci.

Tip: Chcete maximálně flexibilní kartu pro platby u obchodníků a na internetu? Založte si zdarma Virtuální George kartu přímo v bankovnictví George.
Mohlo by vás zajímat
- debetní kartu,
- virtuální karty,
- všechny příchozí a elektronicky zadané platby,
- výběry hotovosti z bankomatů ČS a skupiny Erste (v zahraničí),
- internetové a mobilní bankovnictví George.
- další debetní kartu,
- účet v cizí měně,
- multiměnovou funkci ke kartě.
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
- Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
- Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
- Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
- Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
- využíváte produkt penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření (kdy hodnota úspor na všech vašich produktech penzijního zabezpečení je minimálně 100 000 Kč nebo pokud v daném měsíci proběhl příspěvek účastníka/platba v minimální výši 700 Kč. V případě, že klient má smluvně sjednáno hrazení čtvrtletně, pololetně, ročně, hrazená částka se rozpočítá rovnoměrně do jednotlivých měsíců),
- využíváte produkt životní pojištění FLEXI (kdy kapitálová hodnota Vašeho pojištění je minimálně 100 000 Kč nebo pokud v daném měsíci proběhla řádná platba pojistného v minimální výši 700 Kč. V případě, že klient má smluvně sjednáno hrazení čtvrtletně, pololetně nebo ročně, hrazená částka se rozpočítá rovnoměrně do jednotlivých měsíců),
- pravidelně investujete ( a v daném měsíci jste provedli pravidelnou investici v minimální výši 700 Kč a zároveň jste tuto investici nevybrali nebo pokud hodnota investic na všech vašich majetkových účtech je minimálně 100 000 Kč),
- řádně splácíte úvěr, autoleasing, hypotéku nebo úvěr ze stavebního spoření,
- používáte kreditní kartu ( kdy čerpaná částka je alespoň jeden den v měsíci vyšší než 700 Kč a nejste ve zpoždění se splácením),
- využíváte službu Peníze na klik ( kdy čerpaná částka je alespoň jeden den v měsíci vyšší než 700 Kč a nejste ve zpoždění se splácením),
- máte podnikatelské konto Maxi či Klasik.
- V aplikaci George
Kartu můžete v aplikaci kdykoli zdarma zablokovat i odblokovat, pokud by se nakonec ukázalo, že jste ji jen někam založili.. - Telefonicky
Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
O2: +420 726 111 144
T-Mobile: +420 605 661 144
Vodafone: +420 776 991 144
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a. - Na kterékoliv pobočce České spořitelny
Plus účet nabízí zdarma vše, co má osobní účet mít:
Když se stavíte na pobočce, můžete mít zdarma ještě:
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.
Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit?
Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
Užitečné dokumenty
Oznámení o změně účtu | PDF (109 KB) |
Příloha č. 1 – Přehled klientem vybraných trvalých dispozic | PDF (134 KB) |
Příloha č. 2 – Přehled příjemců informace o změně platebního účtu | PDF (60 KB) |
Rádce při změně banky | PDF (62 KB) |
Standard ČBA - Kodex mobility klientů | PDF (680 KB) |
Žádost o změnu banky | PDF (256 KB) |
Žádost o změnu zasílání mzdy | PDF (105 KB) |
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti, třeba občanka.
Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.
Odměnu za využívání dalších služeb získáte, pokud:
Debetní kartu ihned zablokujte:

Ceník pro Plus účet | PDF (44 kB) |
Kompletní seznam produktů, které můžete využít pro získání odměny k Plus účtu | PDF (130 KB) |
Rádce při změně banky | PDF (300 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (61 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
- V aplikaci George
Kartu můžete v aplikaci kdykoli zdarma zablokovat i odblokovat, pokud by se nakonec ukázalo, že jste ji jen někam založili.. - Telefonicky
Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
O2: +420 726 111 144
T-Mobile: +420 605 661 144
Vodafone: +420 776 991 144
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a. - Na kterékoliv pobočce České spořitelny
Výpisy naleznete vždy přímo v Georgi, kde Vám je budeme zdarma zálohovat po tři roky.
Dále si je můžete nechat zasílat zdarma na email nebo za poplatek poštou. Doporučujeme vám jednu z elektronických forem doručení. Ušetříte peníze a navíc je tento způsob doručení rychlejší a bezpečnější. A ještě jeden důležitý argument – kvůli papírovým výpisům se musejí kácet stromy. Pomozte nám šetřit přírodu prosím.
Náročnějším uživatelům umožňujeme nastavení datových výpisů ve formátu ABO a CSV. Můžete si ho v Georgi zdarma aktivovat pod kategorií „Rozšíření“ → „Přenos souborů“.
V mobilním Georgi tato funkce zatím bohužel chybí.
Pokud potřebujete změnit adresu nebo email pro zasílání výpisů, zařídíte to jednoduše v Georgi v sekci Kontakty, kterou naleznete v nastavení pod ikonou ozubeného kolečka, případně v mobilní aplikaci v sekci Kontakty.
Pokud vám přestalo vyhovovat vaše současné nastavení výpisů a chtěli byste změnit způsob doručení, frekvenci nebo jazyk, stačí, když nám napíšete nebo zavoláte. Můžete to udělat rovnou z George, z mobilního George nebo přes George klíč.
Samozřejmě se za námi také můžete zastavit na pobočce, případně zavolat na naše klientské centrum. Ale je dobré vědět, že když nám budete volat jinak než z George nebo George klíče, pro změnu nastavení výpisů si vás budeme muset ověřit prostřednictvím vašich osobních údajů.
Ne, není potřeba.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Debetní kartu ihned zablokujte:

V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.
Inspirace pro vaše finance
Kam dál: Standard účet | Účet pro studenty | Účet pro seniory | Účet pro děti