Není účet jako účet. Který si vyberete vy?
Zdarma k účtu
Lze dokoupit
Není účet jako účet. Který si vyberete vy?
Zdarma k účtu
Lze dokoupit
Vyberte si účet přesně pro vás
Proč se vyplatí být u Spořky?
Když se staráme o vaše peníze, nejsme nikdy daleko díky nejširší síti bankomatů a poboček na českém trhu.
Navíc vám neustále přinášíme nové výhody, které vám usnadňují starost o vaše úspory.
Na co se často ptáte
Chci převést svůj účet do České spořitelny, jak mám postupovat?
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
- Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
- Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
- Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
- Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
- Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.
Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit?
Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
Užitečné dokumenty
Oznámení o změně účtu | PDF (109 KB) |
Příloha č. 1 – Přehled klientem vybraných trvalých dispozic | PDF (134 KB) |
Příloha č. 2 – Přehled příjemců informace o změně platebního účtu | PDF (60 KB) |
Rádce při změně banky | PDF (62 KB) |
Standard ČBA - Kodex mobility klientů | PDF (680 KB) |
Žádost o změnu banky | PDF (256 KB) |
Žádost o změnu zasílání mzdy | PDF (105 KB) |
Jak si mám účet vybrat?
Při výběru účtu se ujistěte, že nový účet umí to, na co jste zvyklí a co od něj očekáváte. Potřebujete kartu pro disponenta? Cestujete často a chcete v zahraničí platit z cizoměnového účtu? Využíváte pojištění k platební kartě? Máte oblíbené funkce mobilního nebo internetového bankovnictví? Má banka dostatek bankomatů pro výběry hotovosti?
Co potřebuji k založení účtu?
Účet vám můžeme založit online. Pro tento způsob musíte být občanem ČR starším 18 let. Musíte mít účet v jiné bance, ale žádný v České spořitelně. Budete potřebovat 2 doklady totožnosti, české mobilní číslo a emailovou adresu.
Pokud jste již naším klientem, můžete si účet založit přímo v bankovnictví George.
Musím kvůli založení účtu na pobočku?
Ne, na pobočku nemusíte. Účet si můžete založit online, nebo, pokud již máte George, přes Store.
Při založení účtu online musíte být občanem ČR starším 18 let. Musíte mít účet v jiné bance, ale žádný v České spořitelně. Budete potřebovat 2 doklady totožnosti, české mobilní číslo a emailovou adresu.
Pokud jste již naším klientem, můžete si účet založit přímo v bankovnictví George.
Kolik máte bankomatů a poboček?
Po celé ČR najdete 1 740 našich bankomatů a přibližně 540 našich poboček, jež jsou strategicky rozmístěny tak, abychom vám byli vždy a všude nablízku. Navíc, zejména ve větších obchodních centrech, jsou pro vás některé naše pobočky otevřené i o víkendu.
Proč mám mít k účtu mobilní nebo internetové bankovnictví?
Díky Georgi máte své finance stále pod kontrolou a víte okamžitě o svých transakcích. George je nejvyužívanějším digitálním bankovnictvím na trhu.
Jak získám informace o transakcích / pohybech na účtu?
Nejrychleji se k informacím o transakcích dostanete přímo v Georgi, konkrétně v Transakční historii, která se Vám zobrazí hned po rozkliknutí kteréhokoli z vašich produktů. A to jak na počítači, tak v mobilní aplikaci.
V Georgi si přehled transakcí můžete kromě zobrazení také vytisknout nebo exportovat do několika formátů (CSV, MS Excel, JSON, PDF, MS Money).
Při rozkliknutí konkrétní transakce v historii si můžete vytisknout potvrzení pouze o této jednotlivé transakci, v mobilní aplikaci pak toto potvrzení můžete sdílet.
Dále máte k dispozici také pravidelné výpisy, které naleznete vždy přímo v Georgi. Případně si je můžete nechat zasílat zdarma na email nebo za poplatek poštou.
Je možné platit mobilem i hodinkami?
Ano. Z moderních technologií můžete využít platformy Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Více zjistíte na stránce věnované mobilním platbám.