Jedna debetní karta pro více účtů
Jedinou debetní kartou můžete pohodlně platit ve všech měnách, ve kterých máte vedené účty.
Bez přepočtu kurzu
Placením přímo z cizoměnového účtu se můžete v zahraničí jednoduše vyhnout přepočtu kurzu.
Společný zůstatek
Zůstatek pro transakce kartou je „navýšen“ o zůstatky na všech vašich účtech v cizí měně, které tak vytvářejí další rezervu. Zůstatek uvidíte v bankomatu v CZK.
Možnosti sjednání
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Jak debetní karta s multiměnovou
funkcí funguje?
Výběr hotovosti
a platba v Kč
Při výběru hotovosti nebo platbě v ČR strhneme požadovanou částku z účtu v korunách.
Výběr hotovosti a platba v cizí měně
Při výběru hotovosti či platbě v zemi, kde se platí měnou, v níž máte cizoměnový účet, strhneme požadovanou částku z daného účtu. V jiném případě strhneme požadovanou částku z účtu v korunách.
Kombinovaný výběr hotovosti či platba v cizí měně
Pokud nemáte při výběru hotovosti či platbě na účtu dostatek peněz ve měně, kterou se v zemi platí, strhneme odpovídající částku z korunového účtu, případně z dalšího přiřazeného účtu, kde je dostatek peněz.
Pokud není na účtech v součtu dostatečný zůstatek, pak kartovou transakci neprovedeme.
Kolik za multiměnovou funkci zaplatíte?
Ke svému korunovému účtu
můžete připojit účty v těchto měnách
- euro (EUR)
- americký dolar (USD)
- švýcarský frank (CHF)
- britská libra (GBP)
- polský zlotý (PLN)
- japonský jen (JPY)
- kanadský dolar (CAD)
- dánská koruna (DKK)
- švédská koruna (SEK)
- maďarský forint (HUF)
Inspirujte se
Plus účet
Účet v cizí měně
Mohlo by vás zajímat
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
Ano. Funkce se vztahuje ke všem debetním kartám vydaným k danému účtu.
Ano, ale ke každému korunovému účtu pouze jednu a každý účet v cizí měně lze také připojit jen k jedné multiměně. Pokud máte například 3 běžné účty v USD, ke službě Karta s multiměnovou funkcí můžete přiřadit jen jeden z nich.
Tento produkt již máte?
Na stránce péče a podpory najdete všechny důležité informace a dokumenty pro stávající klienty.