Pojištění osobních věcí a karet
Uhradí ztracený mobil, brýle, kabelku i zneužití účtu.
Pojištění od Kooperativy
Kryje ztracenou i odcizenou elektroniku
Zaplatí vám mobil, notebook i další osobní věci jako brýle nebo kabelku.
Bezpečí při zneužití karet i účtu
Chrání proti neoprávněným platbám kartou a ze soukromého účtu ČS včetně phishingu.
Ochrana pro celou rodinu
Varianta Rodina Plus ochrání i vašeho partnera a děti do 18 let.
Jistota po celém světě
Ať přijdete o své věci doma nebo v zahraničí, pojištění platí všude.
Vyberte si z variant pojištění
Možno sjednat od 22. 1. 2022.
* Rodina = vy a společně žijící partner/ka, manžel/ka, všechny děti do dne 18. narozenin
Porovnání nové varianty Plus se staršími variantami Plus a Standard
Kdy vám pojištění pomůže?

Ztráta mobilu – uhradí 50 % ceny nového mobilu, max. 50 % ceny ztraceného mobilu až do 10 000 Kč.

Ztráta brýlí − uhradí 100 % ceny nových brýlí, max. do pořizovací ceny ztracených do výše limitu pojištění.

Nákup na internetu – uhradí 100 % ceny zboží – nedodaného či poškozeného do výše limitu pojištění.

Phishing − uhradí 100 % vybrané částky při zneužití přístupových nebo platebních údajů do výše limitu pojištění.
Možnosti sjednání pojištění
Telefonicky
Zanechte nám kontakt, zavoláme a sjednáme za pár minut.
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
- Vše vyřešíme po telefonu během několika minut bez vyplňování formulářů.
Zavolejte kdykoli na 266 799 899.
E-mailem zašlete vyplněný formulář (návod ke stažení formuláře) na adresu informace@koop.cz.
Poštou zašlete vyplněný formulář (návod na stažení formuláře) na adresu:
Zákaznické centrum pro klienty finanční skupiny
České spořitelny
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Mohlo by vás zajímat
- zneužití platebních karet (debetních i kreditních),
- zneužití elektronických karet (NFC platby mobilním telefonem, chytrými hodinkami),
- zneužití internetového nebo mobilního bankovnictví nebo platebních aplikací České spořitelny,
- neoprávněným platbám provedeným v důsledku phishingu (např. pokud někdo podvodným způsobem vyláká vaše údaje k platební kartě nebo přístupové údaje k internetovému a mobilnímu bankovnictví a odcizí vaše peníze).
- Odcizení v důsledku NEOPATRNÉHO jednání např. ponechání zavazadla bez dozoru.
- Podvodné jednání pojištěného nebo osoby blízké pojištěnému.
- Pojištění nákupu přes internet se nevztahuje na nákup rychle se kazícího zboží, potravin, alkoholu a zbraní.
- Ztráta nebo odcizení elektroniky, od jejíhož pořízení uplynulo více než 5 let.
Pojištění si může sjednat majitel nebo disponent soukromého osobního účtu. Mohou si jej sjednat pro sebe nebo pro svoji rodinu.
Ano, je pojištěno nejen odcizení, ale i ztráta pojištěných osobních věcí, včetně elektroniky.
Při ztrátě elektroniky, hodinek nebo šperků pojišťovna uhradí 50 % ceny nově pořízené věci, maximálně 50 % pořizovací ceny původní ztracené věci. Současně je plnění omezeno částkou 10 000 Kč za každou jednotlivou ztracenou věc. Pojištění se nevztahuje na elektroniku, pokud od data jejího pořízení pojištěným uplynulo více než 5 let.
Příklad:
Klientovi vypadl při lyžování z kapsy mobilní telefon. Ztracený telefon si koupil před rokem za 12 000 Kč. Stejný telefon již nebyl v prodeji, a proto si pořídil funkčně obdobný za cenu 13 000 Kč. Pojišťovna vyplatila v souladu s podmínkami plnění ve výši 50 % z nižší ceny (cena starého vs. nového telefonu). Klient obdržel 50 % z 12 000 Kč, tedy 6 000 Kč.
Každé odcizení je potřeba nahlásit policii. S policejním protokolem poté kontaktujte pojišťovnu a škodu nahlaste. Pojišťovna bude plnit až po pořízení nových věcí. Pokud kupní cena nové věci přesáhne pořizovací cenu odcizené věci, pojišťovna proplatí částku do výše pořizovací ceny odcizené věci.
Pokud se jedná o zařízení se SIM kartou (mobilní telefon, tablet), budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI. Blokaci vám potvrdí Policie České republiky při nahlášení odcizení. Číslo IMEI naleznete např. na faktuře, dodacím listu, krabičce od telefonu apod.
Pojišťovna poskytne plnění do výše limitů specifikovaných v podmínkách pojištění.
V rámci pojištění jsou chráněny soukromé účty pojištěného vedené u České spořitelny proti
Pojištění vám pomůže, pokud si na internetu objednáte zboží nebo službu, ale nebudou vám dodány nebo dostanete jiné zboží či zboží poškozené. Dále pokud e-shop zkrachuje nebo se vám nepovede získat zpět náklady vynaložené v rámci reklamace. V těchto případech pojišťovna vyplatí částku, o kterou jste přišli, a to až do výše limitů specifikovaných v podmínkách pojištění.
Ano, kryje i nákupy použitého zboží na internetu, a to včetně nákupů od soukromých osob (nepodnikatelů).
Příklad:
Klientku zaujal inzerát na Facebooku, kde prodávající nabízela použitý kočárek. S prodávající se přes internet domluvily na podmínkách nákupu. Přestože klientka dle dohody uhradila dojednanou cenu včetně dopravy, zboží nebylo dodáno, prodávající přestala komunikovat a nereagovala ani na reklamační dopis. Jelikož se klientka nedomohla nápravy, nahradila jí pojišťovna cenu kočárku, včetně ceny dopravy.
Kompletní seznam všech událostí, na které se pojištění nevztahuje, naleznete v Rámcové smlouvě a pojistných podmínkách.
Poplatek za pojištění se každý měsíc automaticky strhne z vašeho účtu nebo z kreditní karty. Nemusíte zadávat žádný příkaz.
Ceník pro Pojištění osobních věcí a karet | PDF (20 kB) |
Napište nám
Inspirace pro vaše finance
Kam dál: Účet Plus | Cestovní pojištění k účtu