Bankovní IDentita

Bankovní IDentita slouží k ověření vaší totožnosti při využívání telefonního bankovnictví, internetového bankovnictví a mobilních aplikací České spořitelny. Zajišťuje bezpečnější a pohodlnější přístup k vašim datům.

Stejné přihlašovací údaje

S Bankovní IDentitou se přihlašujete ke všem aplikacím se stejnými přihlašovacími údaji podle toho, kterou metodu si zvolíte.

Nové způsoby ověřování

Můžete si zvolit mezi tradiční kombinací hesla a ověřovací SMS nebo využít nové, ještě bezpečnější ověřování pomocí mobilní aplikace nebo svého hlasu.

Zcela zdarma

Za pořízení ani používání Bankovní IDentity nic neplatíte.

Co tvoří vaši Bankovní IDentitu?

Uživatelské jméno

Místo původního klientského čísla si zvolíte uživatelské jméno složené z písmen a číslic. Přihlašovat se tak můžete pod svým jménem nebo přezdívkou.

Bezpečnostní telefonní číslo vašeho mobilu

Nedílnou součástí je vaše telefonní číslo, které musí být stejně jako uživatelské jméno unikátní a musí patřit pouze vám.

Jakými metodami je Bankovní IDentita zabezpečená?

Je jen na vás, který způsob přihlašování a potvrzování plateb si zvolíte:

Mobilní aplikace George klíč

Mobilní aplikace George klíč je bezpečnější a pohodlnější náhradou tradičních ověřovacích SMS. Vše potvrzujete šestimístným kódem PIN nebo otiskem prstu přímo v aplikaci.

Heslo + SMS

Tradiční ověřovací metoda určená pro klienty, kteří nechtějí využívat naše mobilní aplikace. Heslo si zvolíte sami a zadáte ho při každém přihlášení. Následně vám přijde na vaše telefonní číslo SMS s ověřovacím kódem, kterým heslo potvrdíte.

  • bez nutnosti instalovat aplikaci
  • funkční i na starších telefonech

Ověření hlasem

Při volání na naše kontaktní centrum a využívání služeb telefonního bankovnictví vás rozeznáme podle vašeho hlasu. Jeho záznam pořídíme s vaším souhlasem. Díky tomu už nebudete muset zadávat heslo nebo odpovídat na ověřovací otázky.

  • identifikace jen pomocí vašeho hlasu
  • spolehlivá metoda, která vyhodnocuje více jak sto parametrů vašeho hlasu

Proč jsme vytvořili Bankovní IDentitu?

Na co se nejčastěji ptáte

Pokud jste novým klientem nebo stávajícím klientem, který u nás zatím nemá zřízenou službu internetového bankovnictví pro SERVIS 24 a Business 24, můžete si zřídit Bankovní IDentitu na kterékoli z našich poboček podpisem smlouvy o Bankovní IDentitě. Jestliže už  internetového bankovnictví SERVIS 24 využíváte, Bankovní IDentitu vám zřídíme elektronicky v rámci převodu ze SERVIS 24 na nové internetové bankovnictví George.

  

Pro zřízení Bankovní IDentity na pobočce budete potřebovat jen váš průkaz  totožnosti. V případě, že budete chtít založit Bankovní IDentitu pro někoho jiného (pro vaše dítě nebo pro osobu, o kterou se staráte), pak kromě vašeho průkazu totožnosti musíte doložit platné dokumenty, které vás opravňují jednat jménem osoby, pro kterou Bankovní IDentitu zřizujete.

 

Pojem Klientské číslo znáte ze SERVIS 24 nebo Business 24. Jedná se o desítimístný číselný kód, který jsme vám přidělili při zřízení SERVIS 24 nebo Business 24 a který sloužil k přihlášení do těchto služeb.

S přechodem na Bankovní IDentitu a George zavadíme Uživatelské jméno. Je jen na vás, jaké Uživatelské jméno si zvolíte. Jedinou podmínkou je, aby bylo unikátní. Všem uživatelům SERVIS 24, které převedeme na nové internetové bankovnictví George, ponecháme jako Uživatelské jméno jejich desetimístné Klientské číslo, které si po dokončení převodu budou moci kdykoli změnit na něco lépe zapamatovatelného.

  

Uživatelské jméno, stejně jako ostatní nastavení vaší Bankovní IDentity, můžete pohodlně spravovat přes webovou aplikaci Správa IDentity.

Pro změnu uživatelského jména:

  • Přihlaste se do Správy IDentity svým Uživatelským jménem a bezpečnostní metodou. Nebo pokud jste už přihlášení do internetového bankovnictví George, otevřete menu Nastavení a klikněte na volbu Profil.
  • Přejděte do sekce Uživatelské údaje.
  • Stiskněte tlačítko Upravit informace.
  • Do pole Uživatelské jméno zadejte vaše nové Uživatelské jméno a klikněte na tlačítko Uložit.
  • Potvrďte změnu vaší bezpečnostní metodou podle pokynu na obrazovce.
  • Uživatelské jméno je změněno! Používejte ho při každém dalším přihlášení do internetového bankovnictví George a dalších aplikací.

Aktivační kód budete potřebovat pro:

  • Aktivaci bezpečnostní metody
  • Odblokování bezpečnostní metody
  • Obnovení hesla
  • Zvýšení denního limitu bezpečnostní metody

Pokud se vám nedaří přihlásit do našeho internetového bankovnictví George nebo jiné aplikace:

  • Zkontrolujte, jestli už máte nastavené Uživatelské jméno. Pokud ho nemáte, použijte svoje desetimístné Klientské číslo.
  • Zkontrolujte, že heslo, které zadáváte při přihlášení, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery. Pokud si vaše heslo nepamatujete, využijte proces pro obnovení hesla.
  • Zkontrolujte, že telefon nebo tablet, na kterém běží aplikace George klíč, je připojen k internetu. Pokud nejste připojeni nebo se připojit nemůžete, využijte možnost přihlášení přes aplikaci George klíč bez připojení k internetu.
  • Zkontrolujte, že do aplikace George klíč zadáváte správný 6místný PIN (případně, že používáte správný otisk prstu).
  • Zkontrolujte, že máte po ruce telefon se svým bezpečnostním telefonním číslem, na který vám má přijít SMS s Ověřovacím kódem pro potvrzení přihlášení.
  • Pokud u vaši Bankovní IDentity máte dočasně nebo trvale zablokovanou bezpečnostní metodu, postupujte podle pokynů na přihlašovací stránce.
  • Pokud se vám nedaří přihlásit do mobilního bankovnictví George, ujistěte se, že na svém telefonu nebo tabletu máte nainstalovanou a aktivovanou také mobilní aplikaci George klíč.
  • Pokud už máte Bankovní IDentitu a zablokovali jste si bezpečnostní metodu pro přihlášení, vygenerujte si v nejbližším bankomatu ČS nebo na pobočce Aktivační kód pro odblokování.

Pokud výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte nás na čísle 800 207 207.

 

Předtím, než aplikaci začnete používat, musíte ji aktivovat:

  • stáhněte si aplikaci George klíč z obchodu Play nebo App Store,
  • otevřete aplikaci a zvolte možnost "Aktivovat",
  • zadejte vaše Uživatelské jméno a Aktivační kód, který jste dostali na pobočce či v bankomatu České spořitelny,
  • zadejte Kontrolní kód, který vám přijde v SMS na bezpečnostní telefonní číslo, které jste si zvolili na pobočce,
  • zvolte si dobře zapamatovatelný, ale nikoli lehce odhadnutelný 6místný PIN.

Můžete aplikaci bez obav zavřít. Aplikace se sama probudí, až bude potřeba něco potvrdit.

 

Aplikaci George klíč můžete nainstalovat na chytrý telefon nebo tablet s operačním systémem:

  • Android verze 4.4. a vyššíi
  • OS verze 9 a vyšší

Pozor, aplikaci můžete nainstalovat pouze na operační systém, který není odemčený (Root nebo Jailbreak).

  

Při prvním přihlášení s Bankovní IDentitou do internetového bankovnictví George budete vyzváni k aktivaci své bezpečnostní metody.

  • Z nabídky bezpečnostních metod vyberte metodu Heslo + SMS a stiskněte tlačítko Aktivovat.
  • Zadejte platný Aktivační kód, který jste získal/a při zřízení Bankovní Identity.
  • Opište Kontrolní kód, který vám přijde v SMS na vaše bezpečnostní telefonní číslo.
  • Nastavte si heslo, kterým se budete přihlašovat do internetového bankovnictví George a ostatních aplikací.

Změnu vašeho stávajícího hesla provedete jednoduše ve webové aplikaci Správa IDentity. Pro změnu hesla:

  • Přihlaste se do Správy IDentity svým Uživatelským jménem a bezpečnostní metodou. Nebo pokud jste už přihlášení do internetového bankovnictví George, otevřete menu Nastavení a klikněte na volbu Profil.
  • U volby Bezpečnostní metody klikněte Změnit.
  • V sekci nastavení bezpečnostních metod na kartě Heslo + SMS vyberte změnu hesla.
  • Zadejte vaše stávající heslo.
  • Zadejte nové heslo.
  • Zopakujte nové heslo ještě jednou.
  • Stiskněte tlačítko Dokončit.
×
George Go
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout