Často se nás ptáte
Poté, co dítě dosáhne plnoletosti, dětský účet automaticky převedeme na Plus účet, který nabízí stejné výhody. Vše zařídíme sami, nemusíte se o nic starat. Pokud jste svému dítěti u dětského účtu nastavili nějaká dispoziční omezení, zastavte se u nás na pobočce. Zrušíme je, aby Plus účet mohlo využívat naplno.
Ano.
Ne, není potřeba.
Ano, a to od 8 let dítěte.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
V mobilním bankovnictví George
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
Telefonicky
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.