Klientské centrum
BUSINESS 24
956 777 888
Investice
800 468 378
Správa pohledávek
956 777 666
Externí call centrum
956 777 655
Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.
Kdy je nejlepší zavolat?
Nejlepší je zavolat mezi 12. a 15. hodinou, to jsou naši operátoři nejméně vytíženi.
Tip: Zajímají vás informace o výpisu poplatků? Podívejte se na nejčastější dotazy nebo zavolejte na nonstop dostupnou bezplatnou linku 800 888 950.
Napište nám
Centrála
Česká spořitelna, a.s.
Olbrachtova 1929/62
140 00
Praha 4
Česká republika
Tip: Máte raději osobní kontakt? Objednejte se online k bankéři do některé
z našich poboček.
Bankovní údaje
IČ: 45244782
DIČ: CZ699001261
Zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1171
SWIFT (BIC): GIBACZPX
Reuters: SPOPsp.PR
Kód banky: 0800
ID Datové schránky: wx6dkif
Při telefonickém oslovování klientů z Klientského centra FSČS (v rámci např. telemarketingových kampaní, upomínání, interních telefonických průzkumů) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo v závislosti na telekomunikačním operátorovi:
956 777 755, 956 777 593, 726 111 755, 605 661 755, 776 991 755, 726 111 349.
V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z České spořitelny.
Informační linka pro podnikatele, která pomůže se vším potřebným.
Technická podpora: 956 777 778
Ze zahraničí: +420 956 777 778 (za standardní telekomunikační poplatky)
Pokud nejste s předchozím vyřešením vašeho požadavku spokojeni, je vám k dispozici Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny:
E-mail: ombudsman@csas.cz
(pro operativní řešení vašeho podání uveďte, prosím, vaše telefonní spojení, celé jméno a datum narození)
Telefon:
956 717 718 (Pondělí - Pátek, 8:30 - 17:00)
+420 956 717 718 (ze zahraničí za standardní telekomunikační poplatky)
Písemně:
Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha 4
Osobně: po předchozí telefonické nebo písemné domluvě
Více informací k řešení stížností a reklamací najdete na této stránce.
Technická podpora: 956 777 888 (Po-Pá 7:00-18:00)
O₂: 726 118 128
T-Mobile: 605 661 128
Vodafone: 776 991 128
Ze zahraničí: +420 956 777 888 (za standardní telekomunikační poplatky)
E-mail: business24@csas.cz
Poznámka: pro využívání automatické hlasové služby je nezbytné použít telefon s tónovou volbou.
Při kontaktování klientů z týmu bezpečnost klientských transakcí (při podezření na zneužití karty) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo 956 773 889. Zároveň je toto číslo spolu s číslem 601 201 490 zobrazováno v informační SMS zprávě.
V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z České spořitelny.