Klientské centrum
SERVIS 24
956 777 956
George
956 777 438
BUSINESS 24
956 777 888
Investice
800 468 378
Správa pohledávek
956 777 666
Externí call centrum
956 777 955
Kdy je nejlepší zavolat?
Nejlepší je zavolat mezi 12. a 15. hodinou, to jsou naši operátoři nejméně vytíženi.
Tip: Zajímají vás informace o výpisu poplatků? Podívejte se na nejčastější dotazy nebo zavolejte na nonstop dostupnou bezplatnou linku 800 888 950.
Napište nám
Centrála
Česká spořitelna, a.s.
Olbrachtova 1929/62
140 00
Praha 4
Česká republika
Tip: Máte raději osobní kontakt? Objednejte se online k bankéři do některé
z našich poboček.
Bankovní údaje
IČ: 45244782
DIČ: CZ699001261
Zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1171
SWIFT (BIC): GIBACZPX
Reuters: SPOPsp.PR
Kód banky: 0800
ID Datové schránky: wx6dkif
Telefonní čísla Klientského centra Finanční skupiny České spořitelny
Při telefonickém oslovování klientů z Klientského centra FSČS (v rámci např. telemarketingových kampaní, upomínání, interních telefonických průzkumů) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo v závislosti na telekomunikačním operátorovi:
956 777 755, 956 777 593, 726 111 755, 605 661 755, 776 991 755, 726 111 349.
V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z České spořitelny.
Klientská linka pro podnikatele
Informační linka pro podnikatele, která pomůže se vším potřebným.
Technická podpora: 956 777 778
Ze zahraničí: +420 956 777 778 (za standardní telekomunikační poplatky)
Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny
Pokud nejste s předchozím vyřešením vašeho požadavku spokojeni, je vám k dispozici Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny:
E-mail: ombudsman@csas.cz
(pro operativní řešení vašeho podání uveďte, prosím, vaše telefonní spojení, celé jméno a datum narození)
Telefon:
956 717 718 (Pondělí - Pátek, 8:30 - 17:00)
+420 956 717 718 (ze zahraničí za standardní telekomunikační poplatky)
Písemně:
Ombudsman Finanční skupiny České spořitelny
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha 4
Osobně: po předchozí telefonické nebo písemné domluvě
Více informací k řešení stížností a reklamací najdete na této stránce.
Kontakty pro SERVIS 24
Transakční linka: 956 777 956
Technická podpora: 956 777 744
O₂: 726 111 144
T-Mobile: 605 661 144
Vodafone: 776 991 144
Ze zahraničí: +420 956 777 956
E-mail: servis24@csas.cz
Kontakty pro BUSINESS 24
Technická podpora: 956 777 888
O₂: 726 118 128
T-Mobile: 605 661 128
Vodafone: 776 991 128
Ze zahraničí: +420 956 777 888 (za standardní telekomunikační poplatky)
E-mail: business24@csas.cz
Poznámka: pro využívání automatické hlasové služby je nezbytné použít telefon s tónovou volbou.