Účet ke službě Moje zdravé finance

„Spíše než účet je to kompletní správa mých financí.“

Všechny úhrady zdarma

Za vedení účtu nic neplatíte, stejně tak jsou zdarma i všechny příchozí a odchozí úhrady. Bezplatné jsou také výběry hotovosti z našich více než 1600 bankomatů, kterých máme nejvíc v ČR.

Chytrý online přehled

Díky internetovému bankovnictví máte perfektní přehled o svých financích, kdykoli si vzpomenete. Celé ⅔ našich klientů díky tomu ušetří i 500 Kč měsíčně.
  

Komfort a dostupnost

Máme nejširší síť poboček, za svým bankéřem to tedy budete mít vždycky blízko. Účet můžete pohodlně obsluhovat kdekoli na světě i přes naše internetové bankovnictví.

Máte svůj účet u jiné banky a chtěli byste přejít do České spořitelny?

Účet je součástí služby Moje zdravé finance

V rámci Účtu zdarma získáte:

  • Vedení účtu
  • Příchozí úhrady
  • Debetní kartu
  • Výběry hotovosti z bankomatů ČS
  • Kontokorent
  • Odchozí úhrady zadané elektronicky
  • Internetové a mobilní bankovnictví George

Čím více Moje zdravé finance používáte, tím méně zaplatíte
  

Cena s oběma odměnami:

0 Kč

Cena s jednou odměnou:

50 Kč

Cena při nevyužití odměn:

100 Kč

  • Odměna za používání Účtu
    Na účet vám měsíčně přijde minimálně
    7 000 Kč a jednou zaplatíte kartou.
  • Odměna za využívání dalších
    služeb České spořitelny

    Využíváte jeden z dalších produktů.
Služby osobního bankéře

Služby osobního bankéře

Máte k dispozici konkrétního člověka, který zná vaši skutečnou situaci. Váš bankéř pro vás vždy najde řešení na míru, které odpovídá vašim očekáváním a možnostem. Tak, abyste se na něj mohli obrátit s důvěrou i kdykoli příště.

Úspora na výdajích

Úspora na výdajích

Služba Moje zdravé finance nabízí chytrý přehled vašich výdajů, takže přesně vidíte, kam vaše peníze mizí nejčastěji. Spolu se správným nastavením účtu a služeb tak získáte dobrou startovní pozici pro nalezení možností, kde a jak ušetřit.

Úspory na energiích

Úspory na energiích

Možná platíte víc, než musíte. Spolu s našimi partnery vám dokážeme vyjednat výhodné ceny, a snížíme vám tak úhrady za energie. Tím dosáhnete na další úsporu, navíc bez zbytečných závazků.

Dva účty zdarma

Dva účty zdarma

Dáme vám jeden účet se službou Moje zdravé finance, a k němu druhý jako dárek. Ten si můžete nechat nebo ho můžete dát komukoli ze svých blízkých. Třeba někomu, kdo by chtěl stejně zdravé finance, jako máte vy.

Ke svému Účtu máte nepřetržitý přístup kdekoliv na světě

Internetové a mobilní bankovnictví

Tip: Cestujte bez nervů. Pořiďte si výhodné cestovní pojištění k účtu od 35 Kč měsíčně. Právě teď ho můžete získat na 3 měsíce zdarma!

Debetní karta nebo nálepka podle vašich potřeb

  • Bezkontaktní platby
  • Bezpečné online platby
  • Nejdostupnější síť bankomatů pro vklady a výběry hotovosti
  • Snadné výběry hotovosti debetní nálepkou v obchodech
    Cashback až do výše 3000 Kč
  • Originální vzhled debetních karet podle vašeho výběru
Debetní karta a nálepka

Možnosti sjednání

Zavoláme vám

Telefonicky

Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.

Načítání aplikace
Sjednání na pobočce

Na pobočce

Podívejte se, kde máte svou nejbližší pobočku České spořitelny.

Mohly by vás zajímat další účty

Na co se často ptáte

Bez účtu vám nemůžeme poskytnout úplné poradenství. Jen když vidíme vaše příchozí a odchozí úhrady, tak vám je můžeme setřídit a vy si nemusíte vést svoje domácí účetnictví.

Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.

  • Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
  • Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
  • Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
  • Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
  • Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).

Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.

 

Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit? 

Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
 

Načítání aplikace

Užitečné dokumenty

Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti, třeba občanka. Pokud budete účet zakládat online (zatím jen Základní účet), budete potřebovat dva platné doklady totožnosti a účet v jiné bance.

Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.

Odměnu za využívání dalších služeb získáte při využívání jednoho z našich produktů – penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření, životní pojištění FLEXI. Pravidelně investujete, řádně splácíte úvěr nebo autoleasing, hypotéku nebo úvěr ze stavebního spoření, používáte kreditní kartu, využíváte službu Peníze na klik nebo máte podnikatelské konto Maxi či Klasik.

Debetní kartu ihned zablokujte:

a) v internetovém bankovnictví

  • máte-li tuto službu sjednanou, přihlaste se do internetového bankovnictví a debetní kartu zablokujte.

b) telefonicky

  • jste-li v ČR: na informační lince ČS 800 207 207
  • jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
    Telefónica O2: +420 726 111 144
    T-Mobile: +420 605 661 144
    Vodafone: +420 776 991 144

Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.

c) na kterékoliv pobočce České spořitelny

Důležité dokumenty

Inspirace pro vaše finance

Tento produkt již máte?

Na stránce péče a podpory najdete všechny důležité informace a dokumenty pro stávající klienty .