
Pojištění schopnosti
splácet půjčku
Když náhodou ztratíte práci, nemusíte ztrácet nervy.
Pojištění od Kooperativy
Pomůže, když nemůžete splácet
Když onemocníte nebo ztratíte práci, zrušíte nebo přerušíte živnost nebo budete ošetřovat o své blízké, příjem se nejčastěji sníží o 50 %. Z pojištění pak budete hradit měsíční splátky úvěru.
Splatí celý úvěr
V případě úmrtí a invalidity 2. nebo 3. stupně pojišťovna vyplatí celý nesplacený zůstatek úvěru. Rodina bude mít o starost méně.
Splatí celý úvěr
V případě úmrtí a invalidity 2. nebo 3. stupně pojišťovna vyplatí celý nesplacený zůstatek úvěru. Rodina bude mít o starost méně.
Nabídka balíčků pro klienty s invaliditou 1. nebo 2. stupně
Vyberte si z naší nové nabídky pro klienty s invaliditou 1. a 2. stupně. V případě úmrtí nebo pracovní neschopnosti budete mít vy nebo rodina o starost méně.
Naše pojištění vám pomůže v těchto situacích:
U pojištění sjednaného do 19. 1. 2019 je karenční doba pro ztrátu zaměstnání a pracovní neschopnost 60 dní.
Kdo si může pojištění sjednat
- Jste mladší 63 let
- Nejste invalidní
- Nemáte průkaz TP, ZTP, ZTP/P
- Jste starší 63 a mladší 70 let
- Nepobíráte příspěvek na péči
- Nebyl/a jste hospitalizován/a s nemocí v posledních 12 měsících
- Nemáte nebo jste neměl/a onkologické onemocnění v posledních 10 letech
- Jste mladší 63 let
- Jste uznán invalidním 1. nebo 2. stupně
- Nebyl/a jste hospitalizován/a s nemocí v posledních 12 měsících
- Nemáte nebo jste neměl/a onkologické onemocnění v posledních 10 letech
Možnosti sjednání pojištění
Online
Jste klientem České spořitelny a ještě nemáte pojištění úvěru?
Online
Jste klientem České spořitelny a ještě nemáte pojištění úvěru?
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři na nejbližší pobočce.
Inspirace pro vaše finance
Srovnání půjček: spotřebitelský úvěr, kreditní karta nebo kontokorent?
Konsolidace půjček – jak to funguje a kolik můžete ušetřit?
Krátkodobá půjčka: Kdy dává smysl a kdy se jí raději vyhnout?
Mohlo by vás zajímat
Každé trvání pracovní neschopnosti, nezaměstnanosti pojištěného nebo ošetřování člena rodiny musí být pojištěným doloženo nejméně jednou za kalendářní měsíc, a to zasláním v případě:
- pracovní neschopnosti:
- kopie písemného potvrzení ošetřujícího lékaře nebo kopie potvrzení o trvání dočasné pracovní neschopnosti s vyznačením pravidelných kontrol u lékaře nebo potvrzením od ČSSZ,
- nezaměstnanosti (zaměstnanec, živnostník):
- kopie písemného potvrzení, že je pojištěný veden v evidenci uchazečů o zaměstnání na úřadu práce a eventuálně pobírá podporu v nezaměstnanosti,
- ošetřování člena rodiny:
- kopie potvrzení o trvání potřeby péče a potvrzení o trvání sníženého příjmu (například dokladu o trvání OČR, potvrzení zaměstnavatele o trvání neplaceného volna nebo potvrzení o evidenci na úřadu práce).
Ano, na začátku a konci pracovní neschopnosti bude pojišťovna plnit proporční část splátek, podle toho, kolik dní pracovní neschopnost v těchto měsících trvala.
Ano, pojistnou událost lze uplatnit i zpětně v zákonné lhůtě (10 let + 1 rok u životních pojištění pro případ úmrtí a invalidity a 3 roky + 1 rok pro zbývající pojištění).
Územní platnost pojištění není omezena. Výjimku tvoří pojištění pro případ ztráty zaměstnání, přerušení živnosti a invalidity 2. nebo 3. stupně. U pojištění pro případ ztráty zaměstnání a přerušení živnosti je jejich platnost omezena na území Evropy, s výjimkou Turecka a zemí bývalého Sovětského svazu, pokud nejsou členy Evropské unie. U pojištění invalidity je jeho platnost omezena na území České republiky, tedy příslušné rozhodnutí musí být vydáno českým orgánem sociálního zabezpečení, respektive českým Úřadem práce.
Územní platnost pojištění není omezena. Výjimku tvoří pojištění pro případ ztráty zaměstnání, přerušení živnosti a invalidity 2. nebo 3. stupně. U pojištění pro případ ztráty zaměstnání a přerušení živnosti je jejich platnost omezena na území Evropy, s výjimkou Turecka a zemí bývalého Sovětského svazu, pokud nejsou členy Evropské unie.
* Celý nesplacený zůstatek úvěru k datu uznání invalidity 2. nebo 3. stupně / úmrtí, včetně dlužných úroků a úhrad bez ohledu na jejich splatnost, maximálně však do výše pojistné částky dle úvěrové smlouvy, resp. maximálně do 2 500 000 Kč. V případě, že je pojištěný v prodlení se splátkami úvěru, bude od pojistného plnění odečtena částka ve výši neuhrazených splátek úvěru, které byly splatné nejpozději ke dni vzniku pojistné události.
Pojištění se nevztahuje zejména na:
- Pojištění pracovní neschopnosti a invalidity se po dobu 2 let od počátku pojištění nevztahuje na onemocnění a úrazy, které vznikly nebo se projevily před počátkem pojištění, nebo mají příčinnou souvislost s onemocněním nebo úrazy, které vznikly před počátkem pojištění,
- Na potvrzení prognózy terminálního stadia onemocnění pojištěnému v době jednoho roku od počátku pojištění,
- Na sebevraždy nebo sebevražedné pokusy do jednoho roku od počátku pojištění.
- Úplný rozsah výluk je definován ve Všeobecných pojistných podmínkách SKUP 4 a rámcové pojistné smlouvě.
Ano, pro invalidní klienty v 1. a 2. stupni nabízíme 2 balíčky: INV Standard a INV Plus. INV Standard zahrnuje úmrtí a terminální stadium onemocnění. Balíček INV Plus zahrnuje navíc pracovní neschopnost.
Varianta Plus nabízí plnohodnotnou ochranu i pro ty, kteří podnikají na základě živnostenského oprávnění, a obsahuje pojištění zrušení či přerušení živnosti a pojištění ošetřování člena rodiny, které je určeno zaměstnancům i živnostníkům.
Obecné pravidlo je, že se plní z té pojistné události, která nastane dříve. Pokud je pojištěný současně nezaměstnaný a také v pracovní neschopnosti, plní pojišťovna z důvodu pracovní neschopnosti; z důvodu nezaměstnanosti plní až po ukončení pracovní neschopnosti. Stejně se k plnění přistupuje i v případě, že současně dojde k ošetřování člena rodiny.
Ano, pojištění ošetřování člena rodiny se vedle ošetřování dětí a partnera pojištěného vztahuje i na jeho rodiče, sourozence, a dokonce i na rodiče či sourozence partnera pojištěného.
S touto situací pojištění počítá, v rámci ošetřování člena rodiny je automaticky pojištěn i partner pojištěného. To znamená, že pokud manžel/ka či partner/ka pojištěného splní podmínky pro vznik pojistné události, vyplatí pojišťovna pojistné plnění také.
| Ceník pro Pojištění schopnosti splácet | PDF (28 kB) |
| PDF (1 MB) | |
| PDF (1 MB) | |
| PDF (3 MB) | |
| PDF (1 MB) | |
| PDF (2 MB) | |
| PDF (2 MB) | |
| PDF (308 KB) | |
| PDF (692 KB) | |
| PDF (692 KB) | |
| PDF (453 KB) |
Zákaznická linka Kooperativa
234 240 250
Napište nám
Jak nahlásit pojistnou událost
Pošlete e-mail na bankopojisteni@koop.cz
Zavolejte na Zákaznickou linku 234 240 250.
Písemně kontaktujte:
Zákaznické centrum pro klienty Finanční skupiny
České spořitelny
Boudníkova 2506/1,
180 00 Praha 8
O dalším postupu šetření vaší pojistné události vás bude pojišťovna písemně informovat v souladu s pravidly uvedenými v právních předpisech, kterými se pojištění řídí.
Kam dál: Půjčka