Jak postupovat a jakou pomoc od nás můžete očekávat v případě zasažení živelní pohromou, naleznete zde. Velká voda zasáhla i naši pobočkovou síť. Před návštěvou pobočky, prosím, ověřte její dostupnost zde.

Ztratil jsem práci/jsem v pracovní neschopnosti, jak mám postupovat?

Ověřte, zda máte sjednáno Pojištění schopnosti splácet úvěr. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás na bezplatné informační lince 800 207 207.

Máte-li sjednané Pojištění schopnosti splácet nebo pojištění vyčerpané částky (v případě kontokorentů, kreditních karet nebo Peněz na klik), využijte ho. Při nepříznivé životní situaci (např. ztráta zaměstnání, dlouhodobá pracovní neschopnost, invalidita) bude pojišťovna hradit splátky za vás. Informace k možnostem nahlášení pojistné události vám rádi poskytneme na naší bezplatné informační lince 800 207 207 nebo lince správy pohledávek.

V případě, že pojištění úvěru nemáte sjednané nebo ho nelze uplatnit, můžete využít Restrukturalizaci splátkového kalendáře.

Načítání aplikace