Jak probíhá převedení účtu do České spořitelny?

Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.

  • Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
  • Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
  • Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
  • Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
  • Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).

Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.

 

Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit? 

Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
 

Načítání aplikace

Užitečné dokumenty