Vyberte si kartu, která bude nejvíce vyhovovat vašim potřebám
Karta, kterou dostanete
ke svému účtu
Karta, kterou dostanete
ke svému účtu
Karta, se kterou
používáte peníze banky
Karta, se kterou
používáte peníze banky
Karta, která nezabírá
místo v peněžence
Zjistit více o Virtuální George kartě
Zjistit více o Jednorázové virtuální kartě
Tip: Platební kartu ke svému účtu si můžete objednat přímo v aplikaci George.
Karty České spořitelny umí víc, než si myslíte
Co umí vaše karta na internetu
- Pohodlně a bezpečně s ní zaplatíte.
- Pomůže vám při reklamacích, když nákup v e-shopu neproběhl podle vašich představ.
Co umí vaše karta v mobilním a internetovém bankovnictví George?
- Platby s ní budete mít vždy pod kontrolou.
- Umožní vám změnu limitů pro výběry z bankomatu a pro platby v obchodech i na internetu.
- Pokud kartu ztratíte, můžete ji okamžitě zablokovat, a pak zase odblokovat, když ji najdete.
- Když kartu nenajdete, v Georgi si můžete objednat novou nebo náhradní.
- Když budete chtít, nedovolí vám platit a vybírat hotovost v zahraničí se zbytečnými poplatky (DCC).
- Ke všem debetním kartám k Plus účtu si můžete v Georgi zapnout funkci Platím a spořím. Každým zaplacením v obchodě nebo na internetu si pak spoříte. Po malých částkách, jednoduše a pohodlně.
Co umí vaše karta v bankomatu
- Můžete s ní vybírat v nejširší síti bankomatů v České republice, a to i bezkontaktně.
- V zahraničí můžete vybírat hotovost ze všech bankomatů, z bankomatů Erste za výhodnou cenu.
- Umožní vám zjistit zůstatek, poslat peníze, vložit hotovost na účet nebo si změnit PIN ke kartě.
- Zjistíte s ní svůj ePIN.
Slevový program Moneyback
- Získávejte slevy a peníze zpět na účet za platby kartou u obchodníků.
- Stačí si v mobilní aplikaci George, v sekci Profil, aktivovat slevový program Moneyback, zaškrtnout jednotlivé výhodné nabídky a vyrazit na nákup.
- Nabídky pravidelně obnovujeme a šijeme vám je na míru tak, aby pro vás byly zajímavé.
- Jednou měsíčně vám na účet vrátíme peníze za platby u obchodníků nebo na internetu provedené kartou nebo mobilním zařízením. Kolik jste ušetřili, jednoduše zjistíte přímo v aplikaci.
Mobilní platby
Plaťte pohodlně a bezpečně prostřednictvím svého chytrého telefonu nebo hodinek.
Apple Pay
Google Pay
Garmin Pay
Inspirace pro vaše karty a mobilní platby
Plaťte (nejen) na internetu bezpečně: Používejte virtuální kartu
Nelze ji ukrást ani zneužít – virtuální George karta dokonale chrání vaše peníze
Mohlo by vás zajímat
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- v internetovém bankovnictví George a v mobilním bankovnictví George,
- transakcí u obchodníka nebo v bankomatu, která vyžaduje zadání PINu,
- na klientské lince 800 207 207.
- PIN si můžete kdykoli zobrazit ve svém Georgi v mobilu i na počítači.
- Můžete si ho od nás nechat zaslat poštou na svou adresu v ČR nebo v zahraničí.
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Debetní karta je spojená s vaším běžným účtem a čerpáte s ní vlastní peníze nebo peníze z kontokorentu. Umožní vám provádět veškeré běžné transakce, jako je třeba platba v obchodě, přes internet či výběr hotovosti z bankomatů. Peníze se jejím prostřednictvím strhávají většinou ihned po provedené transakci, takže pořád víte, na čem jste a kolik ještě máte na účtu k dispozici.
Kreditní kartu můžete získat od své banky, ale i od společnosti, u které nemáte svůj běžný bankovní účet. Funguje jako běžná platební karta s tím rozdílem, že útratu musíte do určitého dne zase vrátit, a to buď celou, nebo po částech. Prostřednictvím kreditní karty vám banka poskytuje určitý kredit (úvěrový limit), v jehož rámci můžete používat její peníze. Abyste mohli kreditní kartu získat, musí banka napřed ověřit, že budete schopni peníze splácet.
Virtuální platební karta funguje stejně jako fyzická platební karta. Neexistuje v plastové podobě, ale jen v internetovém bankovnictví nebo ve vaší mobilní peněžence.
S virtuální platební kartou můžete hned platit na internetu. Nebo si ji můžete nahrát do mobilu pomocí Apple Pay nebo Google Pay a díky tomu s ní platit i v obchodech nebo vybírat hotovost z bezkontaktních bankomatů.
Virtuální karta může být i jednorázová. Vygenerujete si ji, zaplatíte s ní jednu konkrétní věc, a pak kartu zrušíte. Tím odpadá riziko, že vaši kartu někdo v budoucnosti zneužije. Výhodou virtuální karty je, že ji máte k dispozici hned, jakmile si ji zřídíte. Žádné čekání, než se vyrobí a než vám ji pošta doručí.
Jednorázovou virtuální kartu si vytvoříte na jeden nákup na internetu. Sama se zruší po zaplacení nebo po uplynutí jedné hodiny.
Virtuální George karta je plnohodnotná platební karta, jen neexistuje ve fyzické podobě. Má tříletou platnost a můžete si ji přidat do mobilní peněženky.
Jednorázová virtuální karta má limit maximálně 50 000 Kč.
Na osobu můžete mít maximálně deset Virtuálních George karet současně. K účtu Standard lze zřídit pouze jedna.
Pokud se vám nepodaří kartou uskutečnit transakci, zkuste ověřit funkčnost karty v bankomatu ČS, případně transakcí u jiného obchodníka.
Pokud ani tam neproběhne transakce úspěšně, můžete kartu reklamovat jako nefunkční. Náhradní kartu si můžete objednat prostřednictvím pobočky, a pokud jste ověřeným klientem, také na klientské lince 800 207 207.
Nevíte, kde máte svou kartu? Pokud chcete mít jistotu, že kartu nikdo nezneužije, zablokujte ji. Máte tyto možnosti:
V mobilním bankovnictví George
Přihlaste se do mobilního bankovnictví George a kartu zablokujte. Blokace je platná ihned a vaše peníze jsou od této chvíle v bezpečí.
V internetovém bankovnictví George
Přihlaste se do internetového bankovnictví a kartu zablokujte. Blokace je platná ihned a vaše peníze jsou od této chvíle v bezpečí.
Telefonicky
Pokud nemáte přístup k bankovnictví nebo k internetu, zavolejte nám na 800 207 207 (ze zahraničí +420 956 777 956) a kartu pro vás zablokujeme my.
V pobočce
Kartu můžete zablokovat i v pobočce. Pokud vám však kartu někdo ukradl a nejste zrovna poblíž pobočky, ztrácíte tímto pomalým způsobem blokace drahocenný čas. Využijte proto raději předchozích možností.
Jestliže kartu objevíte, například v jiné kabelce nebo kalhotách, můžete ji zdarma zase odblokovat. A to přes internetové bankovnictví, na zákaznické lince nebo v pobočce.
Pokud nebylo možné doručit kartu na vámi zvolenou adresu, vrací se karta zpět do našeho P. O. BOXU. Následně se vás po dobu 1 měsíce snažíme kontaktovat přes SMS a e-mail a domluvit s vámi nové doručení. Pokud kartu očekáváte a stále vám nepřichází, zavolejte nám na klientskou linku 800 207 207.
Pokud je doručovací adresa pro pokračovací kartu na Ukrajině nebo v jiné zemi ovlivněné válečným konfliktem, doba doručení se nejspíš výrazně prodlouží. Ale když nám zavoláte na 800 207 207, vydáme vám další kartu a doručíme ji na jinou adresu.
O aktuální situaci v doručování zásilek si můžete přečíst na webových stránkách České pošty.
Pokud nebylo možné doručit vám PIN, vrací se PIN zpět do našeho P. O. BOXU. Následně se snažíme vás kontaktovat přes SMS nebo e-mail, abychom vás o této skutečnosti informovali. Svůj PIN si však můžete nadále vyzvednout ve svém internetovém bankovnictví nebo požádat o jeho znovuzaslání na klientské lince 800 207 207.
Abyste mohli kartou platit a vybírat hotovost z bankomatů, je potřeba ji aktivovat. To můžete udělat těmito způsoby:
Doporučujeme vám kartu aktivovat až poté, co ji od nás obdržíte.
Nejrychlejším řešením této situace je požádat o vyrobení náhradní karty přes klientskou linku 800 207 207 nebo v pobočce České spořitelny a jako důvod uvést skutečnost, že bankomat kartu zadržel. V případě, že nejste klientem České spořitelny, doporučujeme dodržet stejný postup objednání nové karty u Vaší banky.
Dočasné a trvalé limity pro výběry hotovosti z bankomatů a platby na internetu a u obchodníků si můžete změnit v internetovém bankovnictví George a také v mobilním bankovnictví George. Pokud máte aktivní Ověření hlasem, můžete si změnit limity i na klientské lince 800 207 207.
Změna limitů přes internetové a mobilní bankovnictví je zdarma. Pokud změníte limity ke své kartě přes linku 800 207 207, bude změna limitů zpoplatněna částkou 100 Kč.
Přečtěte si podrobný návod na změnu limitů v internetovém bankovnictví George.
PIN můžete získat dvěma způsoby:
Ano, umožňujeme přijmout finanční prostředky zaslané z cizí karty na vaši kartu ČS. Takovou částku vám připíšeme ihned na účet karty. Služba je pro vás zdarma.
Buďte ale obezřetní při sdělování údajů o kartě. Před poskytnutím údajů si ověřte, že se skutečně jedná o transakci, kterou požadujete, znáte účel transakce a protistrana je důvěryhodná. Pokud máte podezření, že s platbou nebylo vše v pořádku, kontaktujte co nejdříve banku.
- Už žádné opisování údajů z karty, stačí zadat e-mail.
- Nemusíte vytvářet profil ani se přihlašovat na stránkách obchodníků.
- Platební údaje si uložíte v Click to Pay a využijete při dalších online platbách.
- Službu si můžete aktivovat během nákupu, kde uvidíte logo Click to Pay, nebo přímo na stánkách VISA.
- Obchodník chce po nějakém čase opakovaně ověřit předplatné (Netflix, HBO, Spotify...).
- Obchodník má na skladě zboží, které v době objednávky nebylo k dispozici.
- Objednávka se skládá z několika částí. Obchodník si nechá zaplatit vždy jen tu, kterou odesílá.
- Služba nebo zboží čeká, až je začnete reálně čerpat. Pak teprve vám obchodník požadavek odešle ke schválení (Booking.com…)
- Obchodník nedokáže předem přesně určit finální částku, ke schválení ji posílá, až když ji zná.
Vyberte si zboží v e-shopu a zvolte platbu kartou. Když se Vám na telefonu nezobrazí upozornění, že máte platbu potvrdit, otevřete si aplikaci George, platbu v ní zkontrolujte a potvrďte.
Pokud vám upozornění nechodí, nejspíš je nemáte zapnuté. Zapněte si je v nastavení aplikace George. A pro jistotu zkontrolujte i upozornění u aplikace v nastavení telefonu.
Click to Pay - jednoduché online nakupování
Click to Pay je služba šikovná, ale ne povinná. Vždy můžete použít běžné, manuální zadání platebních údajů.
Ano, může k tomu dojít v těchto případech:
Abyste tento typ transakce jednoduše poznali, zabarvili jsme obrazovku George do červené barvy, i tak je ale nutné si zkontrolovat údaje zaslané obchodníkem a schválit pouze to, co jste si opravdu objednali.
ePIN je pětimístný kód, k jehož zadání vás tu a tam vyzveme při platbě na internetu. Ale jen v případě, že nepoužíváte aplikaci George. ePIN získáte v kterémkoli našem bankomatu nebo v Georgi ve svém počítači. Návod, jak ePIN získat
Nový ePIN si můžete znovu vygenerovat v bankomatech ČS nebo internetovém bankovnictví George. Vygenerováním nového ePINu přestává platit ten původní.
Ne, ePIN je stejný pro všechny vaše karty vydané ČS.
Na stránkách, kde zadáváte údaje o své kartě, najdete toto logo.
Pokud využíváte Bankovní IDentitu, aktivujeme vám službu automaticky ke všem kartám. Pokud nemáte Bankovní IDentitu, služba se aktivuje automaticky nastavením vašeho telefonního čísla do služby při vydání nové karty.
Zvolte způsob platby kartou
Zadejte údaje z karty
Potvrďte v Georgi, nebo SMS kódem (+ ePINem)
Hotovo, máte zaplaceno
V nezabezpečených e-shopech a v některých případech u plateb s nižší částkou proběhne platba úspěšně i bez ověření.
Doručení SMS obvykle trvá pár vteřin, ale někdy se může stát, že odesílání trvá déle. Pokud na SMS čekáte déle než minutu, nechte si pomocí odkazu v okně pro zadání kódu zaslat novou SMS.
Na zadání kódu ze SMS máte vždycky tři pokusy. Pokud kód opíšete třikrát chybně, transakce se ukončí bez zaplacení a je nutné celou platbu zopakovat.
Pokud chcete změnit telefonní číslo pro ověřování 3D Secure transakcí, kontaktujte nás v nejbližší pobočce České spořitelny.
Pokud pro úhradu předplatných (například Spotify nebo Netflix) využíváte svůj účet Apple ID, jejich přehled najdete ve svém mobilním zařízení Apple. Stačí kliknout na Nastavení Apple ID a pak na Předplatná. Jestli používáte Google účet, svá předplatná najdete v mobilu v obchodě Google Play pod ikonkou svého profilu. Ověřit si je můžete také přes Google účet na počítači.
Ano. Je to velmi bezpečný a také pohodlný způsob. S Plus účtem si klidně pro každé předplatné můžete sjednat jednu. Uděláte to v sekci Obchod v Georgi. Virtuálku můžete kdykoliv zase zrušit.
Jestli už o něj nestojíte, jděte na stránky obchodníka a přihlaste se na svůj účet, přes který jste službu objednával/a. Jakým způsobem můžete předplatné zrušit, záleží na obchodních podmínkách poskytovatele.
- 1. června zaplatíte ubytování přes odkaz na Booking.com
- 1. srpna odjedete na dovolenou a ubytujete se. V historii nákupů programu Moneyback místo částky, kterou byste měli získat zpět, uvidíte „Ověřuji“. (Ověřování může trvat nejdéle až dva měsíce po využití nabídky.)
- Do 10. dne následujícího měsíce po ověření dostanete ušetřené peníze zpět na účet.
Ano, slevový program je určený pro platby plastovou platební kartou, virtuální kartou i jejich digitálním obrazem v Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay.
Nabídku u daného obchodníka je nutné nejdříve aktivovat a následně zaplatit platební kartou, virtuální kartou nebo jejich digitálním obrazem, a případně splnit i jinou podmínku obchodníka. Peníze vám přijdou zpět na účet v následujícím měsíci.
Peníze vám přijdou do 10. dne následujícího měsíce (včetně) na účet, ke kterému byla karta vydána.
Když aktivujete nabídku a zakoupíte kartou vybrané zboží, v historii programu Moneyback uvidíte u nákupu místo částky, kterou byste měli dostat zpět, stav „Ověřuji“. Pokud nesplníte některou z podmínek požadovaných pro výplatu peněz, záznam z historie zmizí a na peníze zpět nemáte nárok. Pokud jste podmínky splnili, stav „Ověřuji” za čas nahradí částka, kterou dostanete v další výplatě odměny.
Pro vyhledávání a zobrazení slev v okolí i pro jejich aktivaci je nutné, aby byl telefon připojen k internetu. Pak se nabídky zobrazí automaticky.
Je nutné se seznámit s pravidly každé nabídky zvlášť. U většiny nabídek je mimo jiné uvedena i maximální částka, kterou lze od obchodníků získat zpět.
Příklad: Akce 2 % zpět při nákupu platební kartou České spořitelny. Ušetřené peníze, které získáte zpět na účet, se vypočítávají z celkové částky nákupu a ze všech útrat od momentu aktivace až do ukončení platnosti nabídky. Maximální možná částka, kterou lze v rámci této nabídky získat, je 200 Kč.
1. nákup za 5 000 Kč = 100 Kč zpět
2. nákup za 3 000 Kč = 60 Kč zpět
Celkem 160 Kč
3. nákup za 3 000 Kč = 60 Kč zpět
- za tento nákup se vám však připíše jen 40 Kč, protože celkem můžete získat maximálně 200 Kč.
Některé nabídky (Aliexpress, Booking.com..,) fungují tzv. přes odkaz přímo do e-shopu obchodníka. Ačkoliv platbu provedete ihned a nabídku využijete, několik dalších dní u výpočtu částky, kterou byste měli získat zpět, uvidíte slovo „Ověřuji“. To proto, že čekáme, než nám obchodník váš nákup potvrdí.
Příklad:
Pokud nesplníte podmínky v nabídce, případně nevyužijete nebo zrušíte ubytování/nákup, nárok na peníze zpět ztrácíte.
Po aktivaci nabídky a následném nákupu u některých obchodníků můžete na výpočet částky, která vám přijde zpět, čekat déle. I my totiž musíme čekat, než nám obchodník váš nákup potvrdí. Stav „Ověřuji“ může trvat i 14 dní.
Veškeré nabídky v programu Moneyback je nutné aktivovat. Berete tím na vědomí podmínky jednotlivých obchodníků.
Patří mezi ně například délka trvání akce, maximální možná vrácená částka, možnost kombinování slev, minimální nutná útrata nebo výčet konkrétních prodejen, které jsou do akce zapojené.
Pokud jste splnili veškeré podmínky, které jsou pro získání peněz zpět potřeba, a přesto vám nebyla částka v programu Moneyback uznána, můžete platbu reklamovat. Stačí kontaktovat jakoukoli naši pobočku nebo klientské centrum a požádat o zadání reklamace.
Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejdříve, ale potřebujeme součinnost obchodníka, což v některých případech může trvat déle.
Curve a podobné služby byly ze slevového programu Moneyback vyjmuty, protože přepisují údaje o transakcích. Podle dat pak není možné přiřadit terminály ke konkrétním obchodníkům a pobočkám. Odměny od těchto obchodníků tedy nemohou být klientům připisovány.
Klientská linka
800 207 207
Napište nám
Kam dál: Standard účet | Účet pro studenty | Účet pro seniory | Účet pro děti