Jak postupovat při založení účtu Standard?

Jak postupovat při založení účtu Standard?

18. října 2021

5 minut

O všem, co umí náš Standard účet, jsme už psali zde. A protože zajímavých funkcí a možností, jak ušetřit, má opravdu hodně, přinášíme stručný přehled všech kroků, které je dobré při zakládání účtu udělat. Díky nim můžete všechny jeho výhody čerpat co nejdříve.

Veškerým nastavením vás lehce a srozumitelně provedeme. Během chvilky vám pomůžeme:

  • založit účet,
  • přihlásit se do mobilního a internetového bankovnictví,
  • založit virtuální platební kartu, se kterou můžete platit ihned,
  • nastavit slevový program Moneyback,
  • aktivovat hlasovou biometrii pro rychlou identifikaci při hovorech,
  • převést všechny finance a platby z původní banky na nový účet.

Požádat o účet Standard můžete třeba hned. Online žádost vám nezabere víc než 15 minut a celým procesem vás přitom spolehlivě provede náš chatbot. Pokud ke komunikaci s úřady a bankami používáte bankovní identitu, nepotřebujete dlouhé ověřování a váš účet založíme okamžitě.

Abyste měli o svých financích co nejlepší přehled, přihlaste se na webu do internetového bankovnictví George. Pro práci s bankou v mobilu si stáhněte mobilní aplikaci George.

Platební karta do minuty

Plastovou platební kartu ke svému Standard účtu obdržíte poštou v následujících dnech. To ale neznamená, že do té doby nemůžete nakupovat. V aplikaci George si v sekci „Karty“ založte virtuální platební kartu. Trvá to pár vteřin a má opravdu spoustu výhod, jako třeba okamžitý přístup k účtu nebo bezpečnost při platbě u neznámých obchodníků. Můžete ji použít pro platby v obchodech i na internetu. Po založení ji jako kteroukoliv jinou kartu nahrajete do mobilní peněženky (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay nebo Fitbit Pay), a hurá na nákupy.

Nákupy se slevami

Dost možná vás vyjdou levněji, než jste zvyklí. U platebních karet České spořitelny totiž funguje slevový program Moneyback. Stačí si v mobilní aplikaci George v sekci Profil tento slevový program aktivovat. Pak si jen vyberete, jaké nabídky jsou pro vás nejzajímavější, a máte hotovo. Při platbách kartou u vybraných obchodníků získáte slevu nebo část peněz zpět na účet. Kolik jste ušetřili, zjistíte přímo v aplikaci. Nabídky v programu Moneyback pravidelně obnovujeme, tak je dobré čas od času zkontrolovat jejich přehled.

Rychlá komunikace

Všichni naši klienti mají k dispozici bezplatnou nonstop asistenci. Kdykoliv budete potřebovat, stačí zavolat. Pro akutní potíže je dobré si předem aktivovat hlasovou biometrii. Díky tomu vás poznáme podle hlasu okamžitě bez ohledu na to, z jakého čísla voláte, a nebudeme hovor zdržovat složitou identifikací. Aktivovat hlasovou biometrii je snadné. Stačí zavolat na naše klientské centrum a po vyzvání minutu mluvit, abychom získali hlasový vzorek.

Plánujete založit nový účet a převést na něj všechny své pravidelné platby z jiné banky? Není se čeho bát! O změnu banky můžete požádat přímo v Georgi nebo přijďte za námi na pobočku. Většinu práce za vás vyřeší bankéř. Spojí se s vaší bankou a zajistí jak převod peněz, tak trvalých plateb a nastavení příkazů k inkasu. Vše bezplatně. A vy se nemusíte o nic starat. Jednoduše bankéři zadáte své požadavky a můžete celý proces pustit z hlavy. Přečtěte si, na co se při převodu připravit a jak rychle to probíhá.

Pokračujte dále