Slevový program
Moneyback
Mít George se vyplatí
Líbilo by se vám dostávat slevy a peníze jako odměnu za to, že nakupujete? Aktivujte si Moneyback v aplikaci George a těšte se, kolik každý měsíc ušetříte.
Aktivujte si Moneyback ještě dnes
Stačí pár kliků v mobilní aplikaci George a můžete začít šetřit. Z útraty za nákupy u našich partnerů dostanete každý měsíc část peněz na účet zpět. Anebo můžete využít slevové kupony rovnou při placení.
Slevové nabídky
na míru
Akční nabídky se neustále obnovují a rozšiřují. Ušetřit tak můžete při nákupu jídla v supermarketu, elektroniky, léků nebo třeba při cestování. Chodíte rádi do restaurací nebo kaváren? Se slevou vám bude chutnat o to víc.
Odměny zapnete
hravě
Slevový program Moneyback si aktivujete jednoduše. Stačí si otevřít sekci „Profil“ v mobilní aplikaci George, kliknout na tlačítko „Moneyback“, potvrdit aktivaci a pak už jen zaškrtnout slevové akce, které vás zajímají.
Aktuální nabídka
Plaťte u obchodníků v Moneybacku
a odměníme vás průměrně
4 004 Kč ročně
Potraviny
a domácnost
1 453 Kč
Cestování
542 Kč
Elektro
575 Kč
Univerzální
e-shopy
184 Kč
Móda
a sport
793 Kč
Ostatní
456 Kč
Jak jsme došli k uvedeným částkám? Vynásobili jsme průměrnou útratu našich klientů průměrnou slevou v Moneybacku u obchodníků, kteří nabízejí službu/zboží ve stejné kategorii. Jedná se jen o klienty, kteří v dané kategorii udělali alespoň 1 nákup a platili kartou. Pracovali jsme s průměrnou útratou na jednoho takového klienta za rok.
Stojí za to přejít k nám
Chcete využívat výhody programu Moneyback, ale ještě nejste naším klientem?
Mohlo by vás zajímat
Ano, slevový program je určený pro platby plastovou platební kartou, virtuální kartou i jejich digitálním obrazem v Google Pay, Apple Pay a Garmin Pay.
Nabídku u daného obchodníka je nutné nejdříve aktivovat a následně zaplatit platební kartou, virtuální kartou nebo jejich digitálním obrazem, a případně splnit i jinou podmínku obchodníka. Peníze vám přijdou zpět na účet v následujícím měsíci.
Peníze vám přijdou do 10. dne následujícího měsíce (včetně) na účet, ke kterému byla karta vydána.
Když aktivujete nabídku a zakoupíte kartou vybrané zboží, v historii programu Moneyback uvidíte u nákupu místo částky, kterou byste měli dostat zpět, stav „Ověřuji“. Pokud nesplníte některou z podmínek požadovaných pro výplatu peněz, záznam z historie zmizí a na peníze zpět nemáte nárok. Pokud jste podmínky splnili, stav „Ověřuji” za čas nahradí částka, kterou dostanete v další výplatě odměny.
Pro vyhledávání a zobrazení slev v okolí i pro jejich aktivaci je nutné, aby byl telefon připojen k internetu. Pak se nabídky zobrazí automaticky.
Je nutné se seznámit s pravidly každé nabídky zvlášť. U většiny nabídek je mimo jiné uvedena i maximální částka, kterou lze od obchodníků získat zpět.
Příklad: Akce 2 % zpět při nákupu platební kartou České spořitelny. Ušetřené peníze, které získáte zpět na účet, se vypočítávají z celkové částky nákupu a ze všech útrat od momentu aktivace až do ukončení platnosti nabídky. Maximální možná částka, kterou lze v rámci této nabídky získat, je 200 Kč.
1. nákup za 5 000 Kč = 100 Kč zpět
2. nákup za 3 000 Kč = 60 Kč zpět
Celkem 160 Kč
3. nákup za 3 000 Kč = 60 Kč zpět
- za tento nákup se vám však připíše jen 40 Kč, protože celkem můžete získat maximálně 200 Kč.
Veškeré nabídky v programu Moneyback je nutné aktivovat. Berete tím na vědomí podmínky jednotlivých obchodníků.
Patří mezi ně například délka trvání akce, maximální možná vrácená částka, možnost kombinování slev, minimální nutná útrata nebo výčet konkrétních prodejen, které jsou do akce zapojené.
Pokud vám upozornění o nových obchodnících, odměnách a ušlých nabídkách nechodí, jděte do Moneybacku, klikněte na ozubené kolečko a v nastavení si zkontrolujte, jestli máte upozornění aktivní. Když ano, a přesto vám upozornění nechodí, ověřte si ještě, zda máte v nastavení telefonu povolené notifikace pro aplikaci.
Pokud vám upozornění o nových obchodnících, odměnách a ušlých nabídkách nechodí, jděte do Moneybacku, klikněte na ozubené kolečko a v nastavení si zkontrolujte, jestli máte upozornění aktivní. Když ano, a přesto vám upozornění nechodí, ověřte si ještě, zda máte v nastavení telefonu povolené notifikace pro aplikaci.
Pokud jste splnili veškeré podmínky, které jsou pro získání peněz zpět potřeba, a přesto vám nebyla částka v programu Moneyback uznána, můžete platbu reklamovat. Stačí kontaktovat jakoukoli naši pobočku nebo klientské centrum a požádat o zadání reklamace.
Reklamaci se vždy snažíme vyřešit co nejdříve, ale potřebujeme součinnost obchodníka, což v některých případech může trvat déle.
Curve a podobné služby byly ze slevového programu Moneyback vyjmuty, protože přepisují údaje o transakcích. Podle dat pak není možné přiřadit terminály ke konkrétním obchodníkům a pobočkám. Odměny od těchto obchodníků tedy nemohou být klientům připisovány.
Napište nám