Často se nás ptáte
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti, třeba občanka.
Ano, po doložení jednoho potvrzení o studiu až do 25 let včetně.
Ano, účet vám samozřejmě necháme i po studiích. Stačí, když zaplatíte každý měsíc alespoň 4x svou platební kartou, a Plus účet budete mít zcela zdarma. Vedení Standard účtu je zdarma bez věkového omezení.
Ne, není potřeba.
Ano.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
V mobilním bankovnictví George
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
Telefonicky
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.