Studentský účet

Péče a podpora

Často se nás ptáte

Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti, třeba občanka.

Ano, po doložení jednoho potvrzení o studiu až do 25 let včetně.

Ano, účet vám samozřejmě necháme i po studiích. Až do 28 let máte vedení Plus účtu zcela zdarma a bez podmínek. Zdarma jej můžete mít i poté, pokud si na účet budete posílat výplatu a budete ho aktivně využívat. Vedení Standard účtu je zdarma bez věkového omezení.

Ne, není potřeba.

Ano.

Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.

Debetní kartu ihned zablokujte:

a) V aplikaci George 

  • Kartu můžete v aplikaci kdykoli zdarma zablokovat i odblokovat, pokud by se nakonec ukázalo, že jste ji jen někam založili..
ztráta karty

b) telefonicky

  • jste-li v ČR: na informační lince ČS 800 207 207
  • jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
    Telefónica O2: +420 726 111 144
    T-Mobile: +420 605 661 144
    Vodafone: +420 776 991 144

Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
 

c) na kterékoliv pobočce České spořitelny

 

Dokumenty ke stažení