Pojištění od Kooperativy
Nebudete muset hledat
opraváře
Ušetříte si starosti. S opravou můžete počítat až 6 let od nákupu spotřebiče.
Opravu za vás uhradí
pojištění
V peněžence vám díky tomu může zůstat až 10 000 Kč ročně.
Získáte příspěvek na nový spotřebič
Když spotřebič opravit nepůjde nebo se oprava nevyplatí, dostanete až 10 000 Kč na nový.
Pomoc přijde i několikrát za rok
Někdy jedna porucha stíhá druhou. Pojištění pomůže opakovaně, až do vyčerpání ročního limitu 10 000 Kč.
Na co se vztahuje
pojištění spotřebičů?
Pojištění spotřebičů vám kryje poruchy na jakémkoliv níže uvedeném spotřebiči, a to až do limitu 10 000 Kč ročně:
- lednička, mrazák a jejich kombinace,
- pračka, sušička a jejich kombinace,
- myčka nádobí,
- sporák, varná deska a trouba (kromě samostatných mikrovlnných trub),
- digestoř,
- průtokový ohřívač vody, bojler, kotel,
- televize.
Pojištěny jsou samostatné i vestavěné spotřebiče.
Chci se pojistit online
Jsem klientem
České spořitelny
Pojistit spotřebič online v Georgi.
Stačí pár kliknutí, a je to.
Nejsem klientem
České spořitelny
Nejprve si založte účet Standard.
Zdarma a jednoduše online. Pak už je sjednání pojištění otázkou pár minut.
Kdy vám pojištění spotřebičů pomůže?
Když se rozbije lednice
Tereza se chtěla osvěžit chlazeným nápojem. Když ale otevřela lednici, zjistila, že nefunguje. Naštěstí měla sjednané pojištění spotřebičů. Stačilo jen zavolat na linku a domluvit si termín. Profesionální opravář přijel k ní domů a lednici opravil. Tereza je spokojená – všechno se vyřešilo rychle, za opravu nezaplatila ani korunu a lednice už zase chladí, jak má.
Když se rozbije pračka
Markéta chtěla vyprat prádlo, ale zradila ji pračka. Naštěstí měla pojištění spotřebičů, s kterým problém snadno vyřešila. Stačilo jen zavolat na linku a domluvit si termín. Zkušený opravář pračku vyzvedl, opravil ji na dílně a přivezl zpět. Markéta už zase pere, jak potřebuje. A nic ji to nestálo.
Když se rozbije televize
Tomáš chtěl sledovat fotbalový zápas, ale televize nereagovala na ovladač. Naštěstí měl pojištění spotřebičů. Zavolal na linku a po konzultaci zjistil, že závada je neopravitelná. Využil příspěvek na nákup nového spotřebiče a koupil si novou televizi. Teď už zase u obrazovky fandí svému oblíbenému týmu.
Inspirace pro vaše finance
Tvořím rezervu
Pojistka na blbost: Kde všude vám kryje záda
Mohlo by vás zajímat
Co nejdříve nahlaste škodu. Můžete to udělat vy jako pojištěná osoba nebo váš zástupce na základě plné moci, a to:
- telefonicky u Global assistance: +420 1220.
Spolu s hlášením škody můžete připravené podklady prokazující, že:
- spotřebič byl zakoupen jako nový v České republice,
- porucha, která na spotřebiči vznikla, brání v jeho užívání k účelu, ke kterému byl vyroben,
- spotřebič není starší 6 let, počítáno od doloženého data zakoupení spotřebiče jako nové věci.
Limit pojištění je maximální výše, do které pojišťovna uhradí opravu nebo nákup nového spotřebiče v rámci jednoho roku.
Pojištění spotřebičů se vztahuje na:
- ledničku, mrazák a jejich kombinaci,
- pračku, sušičku a jejich kombinaci,
- myčku nádobí,
- sporák, varnou desku a troubu,
- digestoř,
- průtokový ohřívač vody, bojler, kotel,
- televizi.
Pojištění se vztahuje na spotřebiče vypsané výše v případě, že splňují následující podmínky:
- spotřebič byl zakoupen jako nový v České republice,
- porucha, která na spotřebiči vznikla, brání v jeho užívání k účelu, ke kterému byl vyroben,
- vzniklá porucha není kryta zárukou, kterou poskytuje výrobce nebo prodejce spotřebiče,
- spotřebič není starší 6 let, počítáno od doloženého data zakoupení spotřebiče jako nové věci.
V případě že jste změnil adresu, je třeba buď sjednat nové pojištění a tím si pojistit spotřebiče na nové adrese, nebo pokud pojištění, které se vztahuje k původní adrese nechcete dále využívat, můžete ho zrušit. V případě, že chcete produkt zrušit, zavolejte na zákaznickou linku pojišťovny Kooperativa.
Změna pojištění není možná, pokud potřebujete přenastavit například adresu, produkt musíte zrušit a sjednat nový s novou adresou. V případě, že chcete produkt zrušit, zavolejte na zákaznickou linku pojišťovny Kooperativa.
Pravidelnou měsíční platbu budete platit z běžného účtu u ČS nebo v jiné bance. Při sjednání produktu v Georgi vám dáme možnost nastavit trvalý příkaz na zaplacení 50 Kč každý měsíc z vašeho běžného účtu u České spořitelny.
V případě opravy pojišťovna vše vyřídí s opravářem napřímo. V případě neopravitelnosti spotřebiče pojišťovna vyplatí peníze do 15 dní od dodání všech podkladů (účtenka, faktura apod.)
Pojištění platí od připsání první platby na účet pojišťovny.
Zákaznická linka Kooperativy
957 105 105
Napište nám
Jak nahlásit pojistnou událost
Oznámení učiněné telefonicky musí být potvrzeno dodatečně vyplněním tiskopisu příslušného pro danou pojistnou událost.
Kam dál: Povinné ručení | Pojištění osobních věcí a karet