Pojištění od Kooperativy
Nejste na to
sami
Pomůžeme vám v případě pracovní neschopnosti, invalidity 3. nebo 2. stupně, ztráty zaměstnání nebo zrušení živnosti a ošetřování člena rodiny. V případě úmrtí se na nás může spolehnout i vaše rodina.
Pomůžeme snížit
ztráty
Věděli jste, že v případě dlouhodobé nemoci průměrně klesá příjem o 40 %,
a při dlouhodobé ztrátě zaměstnání můžete přijít až o 55 % ze svého běžného příjmu?
Snadné sjednání i placení
Do výše půjčky nižší než 7,5 mil. Kč se můžete pojistit bez vstupní lékařské prohlídky. Poplatek za pojištění se přizpůsobí vaší splátce a odchází automaticky z vašeho účtu.
Naše pojištění vám pomůže v těchto situacích:
V případě pojištění úmrtí či invalidity 3. nebo 2. stupně pojišťovna doplatí zbývající dlužnou částku úvěru. U variant Plus 50 % a Standard 50 % doplatí polovinu dlužné částky úvěru. V případě pojištění pracovní neschopnosti, ztráty zaměstnání nebo zrušení živnosti a ošetřování člena rodiny pojišťovna uhradí až 12 měsíčních splátek.
Kdo si může pojištění schopnosti splácet
sjednat
- Jste mladší 60 let,
- nejste uznán invalidním/uznána invalidní,
- nebyl vám přiznán průkaz TP, ZTP, ZTP/P,
- nejste v pracovní neschopnosti,
- Variantu Standard 50 % a Plus 50 % je možno sjednat u úvěrů s objemem nad 4 000 000 Kč.
Dále vás chceme upozornit na nejdůležitější výluky
- Pojištění se nevztahuje na onemocnění a úrazy, které vznikly nebo se projevily před počátkem pojištění, nebo mají příčinnou souvislost s onemocněními nebo úrazy, které vznikly nebo se projevily před počátkem pojištění.
- Pojištění se nevztahuje na ztrátu zaměstnání vzniklou ukončením pracovního poměru z vaší vlastní vůle nebo ve zkušební době.
Možnosti sjednání pojištění
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Naše pojištění pomáhá skutečným lidem
Příběh Marka L.
„V roce 2014 jsem si vzal hypotéku ve výši 2 240 000 Kč. K měsíční splátce úvěru 9 731 Kč jsem platil ještě 924 Kč za pojištění (balíček včetně pojištění ztráty zaměstnání). Za tři roky jsem se stal kvůli mozkové mrtvici invalidním. Pojišťovna Kooperativa vyplatila plnění, kterým se splatil celý zůstatek úvěru, bylo to 2 099 654 Kč. Nárok na plnění jsem měl hned, co jsem dostal potvrzení od České správy sociálního zabezpečení o uznání invalidity.“
Inspirace pro vaše finance
Pojištění hypotéky pro případ, že se něco nepovede
Rozdíly v pojištění nemovitosti a domácnosti
Pozor na podpojištění nemovitosti
Mohlo by vás zajímat
Každé trvání pracovní neschopnosti, nezaměstnanosti pojištěného nebo ošetřování člena rodiny musí být pojištěným doloženo pojišťovně nejméně jednou za kalendářní měsíc, a to zasláním:
v případě pracovní neschopnosti:
- kopie písemného potvrzení ošetřujícího lékaře nebo kopie potvrzení o trvání dočasné pracovní neschopnosti
- s vyznačením pravidelných kontrol u lékaře nebo potvrzením od ČSSZ,
v případě nezaměstnanosti (zaměstnanec, živnostník):
- kopie písemného potvrzení, že je pojištěný veden v evidenci uchazečů o zaměstnání na úřadu práce a eventuálně pobírá podporu v nezaměstnanosti,
v případě ošetřování člena rodiny:
- kopie potvrzení o trvání potřeby péče a potvrzení o trvání sníženého příjmu (například doklad o trvání OČR, potvrzení zaměstnavatele o trvání neplaceného volna nebo potvrzení o evidenci na úřadu práce).
Ano, pojistnou událost lze uplatnit i zpětně v zákonné lhůtě (3 roky + 1 rok u neživotního pojištění anebo 10 let + 1 rok u životních pojištění pro případ úmrtí a invalidity).
Pojištění ošetřování člena rodiny se vedle ošetřování dětí a partnera pojištěného vztahuje i na jeho rodiče, sourozence, a dokonce i na rodiče či sourozence partnera pojištěného.
S touto situací pojištění počítá, v rámci ošetřování člena rodiny je automaticky pojištěn i partner pojištěného. To znamená, že pokud manžel/ka či partner/ka pojištěného splní podmínky pro vznik pojistné události, vyplatí pojišťovna pojistné plnění také.
- na onemocnění a úrazy nastalé, diagnostikované nebo léčené před počátkem pojištění,
- na sebevraždy nebo sebevražedné pokusy do 1 roku od počátku pojištění,
- na pracovní neschopnost v důsledku bolesti zad, popř. jejich následky a komplikace; kromě případů, kdy bolesti zad vznikly po počátku pojištění a jejich příčinou je nově vzniklé poškození páteře (např. hernie disku), které bude prokázáno příslušným vyšetřením (magnetickou rezonancí, CT),
- na pracovní neschopnost způsobené psychiatrická onemocnění, která jsou hodnocena jako závislosti, popř. jsou návazná na onemocnění závislostí (alkoholovou, drogovou, herní apod.), a dále pak onemocnění poruchy pohlavní identity či poruchy sexuální preference (včetně poruch a chování souvisejících se sexuálním vývojem a orientací),
- na ztrátu zaměstnání, k níž dojde pro porušení povinností vyplývajících z právních předpisů nebo z vlastní vůle pojištěného,
- na ztrátu zaměstnání ve zkušební době,
- na ztrátu zaměstnání v důsledku řádného ukončení pracovního poměru uzavřeného na dobu určitou.
Ne, klient, který je invalidní (invalidita 1., 2. nebo 3. stupně), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění, a nemůže být proto pojištěn.
Varianta Plus nabízí plnohodnotnou ochranu i pro ty, kteří podnikají na základě živnostenského oprávnění, a obsahuje pojištění zrušení/ přerušení živnosti a pojištění ošetřování člena rodiny, které je určeno zaměstnancům i podnikatelům.
Na mateřskou dovolenou žena nastupuje v souladu se zákoníkem práce 6–8 týdnů před porodem – to znamená, že pokud v prvních zhruba 8 měsících těhotenství bude v pracovní neschopnosti (například z důvodu rizikového těhotenství), nárok na plnění jí vzniká (samozřejmě pokud to nebude za okolností uvedených ve výlukách všeobecných pojistných podmínek). Od data, kdy nastoupí na mateřskou dovolenou, nemá na pojistné plnění nárok, protože od státu pobírá peněžitou pomoc v mateřství, a to ať je nemocná, či není.
PDF (248 KB) | |
PDF (912 KB) | |
PDF (693 KB) | |
PDF (1 MB) | |
PDF (308 KB) |
Napište nám
Jak nahlásit pojistnou událost
Pošlete e-mail na bankopojisteni@koop.cz
(Po-Pá 8.00-18.00 h)
Zavolejte na Zákaznickou linku 234 240 250.
Písemně kontaktujte Zákaznické centrum pro klienty Finanční skupiny České spořitelny
Boudníkova 2506/1,
180 00 Praha 8
Poté vám pošleme formulář Hlášení pojistné události. Ten vyplníte a spolu s požadovanými doklady zašlete zpět.
O dalším postupu šetření vaší pojistné události vás bude pojišťovna písemně informovat v souladu s pravidly uvedenými v právních předpisech, kterými se pojištění řídí.
Kam dál: Úvěr od Buřinky | Hypoúvěr od Buřinky