Pojištění právní ochrany

„Už mě to dohadování při reklamacích nebavilo.“

Zkušený právní zástupce k dispozici

Právní zástupce vám odborně a srozumitelně poradí, jak se bránit třeba při špatné kvalitě zájezdu, zamítnuté reklamaci nebo nedodání zaplaceného zboží.

Více

Pojištění pro celou rodinu

Pojištění se vztahuje i na manžela, partnera nebo druha a na děti do 18 let žijící ve společné domácnosti.

Více

Jednoduché řešení problémů

Pokud vám neuznají reklamaci nebo škodu způsobené vadným výrobkem, spojte se s pojišťovnou, která vám zajistí právní pomoc.

Více

Soudní spory bez výdajů navíc

Pojištění uhradí nejen právníka a případné soudní výlohy, ale i znalecké posudky až do výše 500 000 Kč.

Více

Pojištění právní ochrany pomůže, když vám

  • neuznají reklamaci nebo dostanete špatnou kvalitu služeb
  • řemeslník nechce opravit vady a zanechá nedodělky
  • operátor naúčtuje neuskutečněné hovory
  • přijde chybné vyúčtování energií
  • cestovní kancelář nevrátí peníze za zrušený zájezd nebo byl zájezd ve
    špatné kvalitě

Kolik vás bude pojištění právní ochrany stát?

Varianta A A+ B B+
Právní poradenství po telefonu ke zboží        
Právní poradenství po telefonu ke službám a nemovitostem        
vč. zastupování u soudu        
Cena měsíčně 19 Kč 39 Kč 49 Kč 69 Kč

Tip: O placení pojistného se nemusíte starat – sjednaná částka se měsíčně automaticky strhává z vašeho účtu.

Možnosti sjednání

Zavoláme vám

V internetovém bankovnictví

Pojištění můžete sjednat prostřednictvím portálu SERVIS 24.

Zavoláme vám

Na pobočce

Podívejte se, kde máte svou nejbližší pobočku České spořitelny.

Naše pojištění pomáhá konkrétním lidem

Příběh Petry T.

„Koupila jsem si boty a po chvíli se mi u nich rozpáral šev – byly ještě v záruce, tak jsem je šla reklamovat. V obchodě mi reklamaci neuznali, protože jsem prý o boty špatně pečovala, to ale nebyla pravda. Platím si pojištění za 49 Kč měsíčně, zavolala jsem tedy do pojišťovny. Pojišťovna nechala za 1 500 Kč vypracovat znalecký posudek, který prokázal vadu materiálu. Reklamovala jsem boty znovu – tentokrát úspěšně.“

Příběh Jana P.

„Chvíli po nastěhování do našeho nového domu se začaly projevovat vady. Odhad oprav se vyšplhal na 280 000 Kč. Firma reklamaci odmítla s tím, že se jedná o vady způsobené nesprávným užíváním domu. Obrátili jsme se na pojišťovnu, která nechala vyhotovit znalecký posudek. Ten prokázal pochybení stavitele, ale stavební firma vady neodstranila. Právník firmu zažaloval a soud rozhodl v náš prospěch. Pojišťovna uhradila veškeré náklady na soudní poplatek, odměnu advokáta, znalecký posudek 85 000 Kč.“

Mohlo by vás zajímat

Na co se často ptáte

Pojištění si můžete sjednat přes SERVIS 24, telefonicky nebo na pobočce. Stačí souhlasit s podmínkami pro vstup do pojištění a stáváte se pojištěným. Pojištění si můžete sjednat k osobnímu účtu ČS.

Pojištění se nevztahuje mj. na právní ochranu:

  • v oblasti celního a daňového práva,
  • ve sporech mezi spolupojištěnými osobami,
  • v oblasti sociálního zabezpečení, nemocenského, důchodového a veřejného zdravotního pojištění, související s podnikatelskou nebo jinou výdělečnou činností pojištěné osoby,
  • ve sporech, které se konají u soudů nebo jiných orgánů, jejichž sídlo se nachází mimo území České republiky,
  • v souvislosti s termínovanými obchody, loteriemi, hrami a sázkami,
  • v souvislosti s právními vztahy v obchodních společnostech, družstvech a spolcích.

Pojištění se také nevztahuje na úhradu pokut a jiných sankcí.

Ano, v určitých případech lze po domluvě s pojišťovnou využít i služeb vlastního právního zástupce. Tady je však potřeba dohodnout se s pojišťovnou na schválení.

Stačí zavolat na číslo 1220, kde získáte právní radu ke své konkrétní situaci.

Tento produkt již máte?

Na stránce péče a podpory najdete všechny důležité informace a dokumenty pro stávající klienty.