S moderní aplikací George jde všechno hravě. Takové je hlavní sdělení nové kampaně České spořitelny na mobilní bankovnictví George, která je od 8. srpna až do konce září k vidění na TV NOVA, České televizi a od září i v kinech Cinema City. Kampaň poběží také na sociálních sítích, v online prostoru a na venkovních billboardech. S kampaní na George bude možné se setkat i v metru, kde budou například zmiňovány výhody slevového programu Moneyback.

„V nové kampani na George cílíme zejména na mladé klienty. Představujeme jim naši mobilní aplikaci jako moderní a inovativní nástroj, který jim v mnoha situacích usnadní život,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

Spořitelna v kampani například ukazuje, jak lze díky slevovému programu Moneyback v mobilním bankovnictvím George ušetřit při placení kartou u vybraných obchodníků nebo že se lze díky bankovní identitě (BankID) a George snadno vyhnout frontám na úřadech. Stejně tak si klienti mohou z bankomatu snadno vybrat bezdotykově hotovost díky načtení QR kódu v aplikaci George. 

Reklamní spot a obsah na sociální sítě se natáčely první prázdninový víkend v Praze – Dejvicích, Karlíně, na Žižkově a na Petrském náměstí. Celkový koncept kampaně připravila reklamní agentura VMLY&R, režie se ujal Luboše Vacke z Creative Embassy. 

„Chtěli jsme přijít s něčím mladým a pro mladé. Věříme, že je moderní zpracování se silnou muzikou bude bavit,“ doplňuje Tomáš Novotný, kreativní ředitel v agentuře VMLY&R.

O bankovnictví George

Digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Pravidelně ji využívá více než 1,9 milionu klientů České spořitelny a z toho 1,3 milionu v mobilním telefonu. Banka aplikaci neustále vylepšuje a rozšiřuje její funkcionality. Klienti se mohou v mobilní verzi George například setkat s užitečnými radami, které pomáhají řešit řadu praktických věcí. Měsíčně banka eviduje přes 45 milionu přihlášení do aplikace George. Nejčastěji si klienti kontrolují transakční historii běžného účtu, zadávají platby nebo sledují výpisy k běžnému účtu. Velkou oblibu mezi klienty má slevový program Moneyback, který aktivně využívá téměř polovina uživatelů mobilního George, a který již klientům zpětně vyplatil souhrnnou částku přes 163 milionů korun.

Co vše mobilní George umí

  • Rychlé domácí platby (okamžité platby) a SEPA platby,
  • slevový program Moneyback - odměny za platby kartou u nejrůznějších obchodních partnerů,
  • sjednání on-line schůzky s bankéřem, 
  • založení on-line účtu, který je bez jakýchkoliv poplatků (Standard účet),
  • vytvoření jednorázové i dlouhodobé virtuální karty, se kterou lze ihned platit, zároveň ji kdykoliv zrušit,
  • jednoduchou správu limitů ke kartám, snadné zablokování karty, apod.
  • sjednání a správu stavebního spoření
  • sjednání a správu vkladového účtu,
  • správu investic,
  • sjednání a správu spotřebitelských úvěrů, konsolidace úvěrů, 
  • sjednání cestovního, životního i neživotního pojištění.

Více na www.csas.cz/george

linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz   
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,9 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.