Vytvoření vlastní sekce

Poslední aktualizace 21.11.2025

Hlavní přehled na domovské stránce George Business by měl být přehledný a poskytnout vám nejdůležitější informace a přístup k nejpotřebnějším funkcím.

Pokud pracujete s mnoha různými produkty, můžete si přehled sestavit tak, abyste se v něm lehce zorientovali a zároveň měli vše potřebné na očích. K tomu můžete využít sekce, které jsou pro vás již předpřipravené (K vyřízení, Účty, Karty, Úvěry) a přizpůsobit si je. 

Podle potřeby si můžete do přehledu přidat další sekce a nakombinovat do nich produkty, které se například vztahují k určitému projektu ve vaší firmě (a podle projektu si je i nazvat).  

K vytvoření nové sekce se dostanete přes tlačítko „Přizpůsobit přehled“, které je v pravém horním rohu přehledu.

 

Úprava sekcí na domovské obrazovce Úprava sekcí na domovské obrazovce

Na konci stránky „Sekce v přehledu“ klikněte na tlačítko „+ Vytvořit novou sekci“. Otevře se obrazovka, kde si nastavíte potřebné parametry. Zároveň se kdykoliv můžete vrátit k původnímu nastavení kliknutím na tlačítko „Obnovit výchozí nastavení“.

Vytvoření vlastní sekce

Název sekce – každá sekce musí mít nějaký stručný název. Je na vás, jak si ji pojmenujete. Název může mít maximálně 60 znaků.

Zobrazení součtu zůstatků – zaškrtnutím boxu si nastavíte zobrazování součtu zůstatků všech relevantních produktů zobrazených v sekci.

Výběr produktu – klikněte na záložku s typem produktu (Účty, Karty, Úvěry) a zaškrtnutím boxu u konkrétního produktu v seznamu si ho přidáte do sekce.

Tlačítkem „Vytvořit“ potvrdíte nastavené parametry a sekce se vám zobrazí v přehledu.

Kteroukoliv sekci můžete smazat kliknutím na ikonu odpadkového koše.

Detail vytvoření nové sekce Detail vytvoření nové sekce