Vážení klienti,

Jak již jste pravděpodobně zaznamenali, aktivity banky Waldviertler Sparkasse (WSPK) v České republice přebírá Česká spořitelna. Od 1. 1. 2021 přebírá Česká spořitelna pobočky, zákazníky, produkty i zákaznický servis, které až dosud zajišťovala WSPK.

Tato změna nevyžaduje jakoukoliv reakci z Vaší strany, ať již jste fyzická osoba, podnikatel či firma. Nastavení Vašich stávajících produktů zůstane zatím beze změn:

Vážení klienti,

Jak již jste pravděpodobně zaznamenali, aktivity banky Waldviertler Sparkasse (WSPK) v České republice přebírá Česká spořitelna. Od 1. 1. 2021 přebírá Česká spořitelna pobočky, zákazníky, produkty i zákaznický servis, které až dosud zajišťovala WSPK.

Tato změna nevyžaduje jakoukoliv reakci z Vaší strany, ať již jste fyzická osoba, podnikatel či firma. Nastavení Vašich stávajících produktů zůstane zatím beze změn:

Účty a úvěry

U již existujících produktů (termínované vklady a úvěry, hypotéky) budou platit dosavadní obchodní podmínky WSPK až do konce termínu uvedeného v původní smlouvě sjednané WSPK.

Čísla účtů a platební styk

U U převáděných bankovních účtů dojde v období mezi 1. lednem 2021 a 31. červencem 2021 ke změně kódu banky (čtyřmístné číslo, které následuje za lomítkem po individuálním čísle Vašeho účtu). Namísto koncovky 7940 bude uváděna koncovka 0800. V případě potřeby provést kompletní přečíslování účtu budou klienti individuálně informováni. Individuální informace obdržíte jak o změně čísla účtu, tak i o vydání nových platebních karet. Po dobu 3 měsíců od přečíslování budou platby přesměrovány na Vaše nové účty u České spořitelny i v případě, že v platebních příkazech bude uváděna chybně dosavadní koncovka 7940.

Internetové bankovnictví

Vaše dosavadní internetové bankovnictví zůstane funkční i po převzetí Českou spořitelnou

Pobočky

Pobočky WSPK budou postupně sestěhovány do poboček České spořitelny. Harmonogram je následující:

  • Třeboň, Dačice, Brno - do 5.2. 2021;
  • Třebíč, Pelhřimov, Moravské Budějovice – do 12.2. 2021 (pozn. služba pokladny bude v Moravských Budějovicích zachována do 28.2., poté mohou klienti využívat nejbližší pobočku v Třebíči);
  • Jindřichův Hradec – bude upřesněno do konce března 2021.

Klientská podpora

Veškerou podporu klientům poskytnou bankéři České spořitelny buď v pobočkách, anebo na bezplatné telefonní lince 800 207 207. Další informace najdete na stránce www.csas.cz

Účty a úvěry

U již existujících produktů (termínované vklady a úvěry, hypotéky) budou platit dosavadní obchodní podmínky WSPK až do konce termínu uvedeného v původní smlouvě sjednané WSPK.

Čísla účtů a platební styk

U U převáděných bankovních účtů dojde v období mezi 1. lednem 2021 a 31. červencem 2021 ke změně kódu banky (čtyřmístné číslo, které následuje za lomítkem po individuálním čísle Vašeho účtu). Namísto koncovky 7940 bude uváděna koncovka 0800. V případě potřeby provést kompletní přečíslování účtu budou klienti individuálně informováni. Individuální informace obdržíte jak o změně čísla účtu, tak i o vydání nových platebních karet. Po dobu 3 měsíců od přečíslování budou platby přesměrovány na Vaše nové účty u České spořitelny i v případě, že v platebních příkazech bude uváděna chybně dosavadní koncovka 7940.

Internetové bankovnictví

Vaše dosavadní internetové bankovnictví zůstane funkční i po převzetí Českou spořitelnou

Pobočky

Pobočky WSPK budou postupně sestěhovány do poboček České spořitelny. Harmonogram je následující:

  • Třeboň, Dačice, Brno - do 5.2. 2021;
  • Třebíč, Pelhřimov, Moravské Budějovice – do 12.2. 2021 (pozn. služba pokladny bude v Moravských Budějovicích zachována do 28.2., poté mohou klienti využívat nejbližší pobočku v Třebíči);
  • Jindřichův Hradec – bude upřesněno do konce března 2021.

Klientská podpora

Veškerou podporu klientům poskytnou bankéři České spořitelny buď v pobočkách, anebo na bezplatné telefonní lince 800 207 207. Další informace najdete na stránce www.csas.cz