Příjemnou novinku představuje vylepšené prostředí nového webu, který se přizpůsobí každému zařízení. Díky tomu si našimi stránkami můžete bezproblémově listovat v počítači, na tabletu či v mobilu.
Změnili jsme také vizuální styl, který vychází z jednotného konceptu skupiny Erste a upravili podobu většiny aplikací, např. vyhledávače poboček. Ten nově umí filtrovat pobočky pro handicapované nebo najít nejbližší pobočku a bankomat podle aktuální polohy, a to včetně informace o otevírací době.
Vylepšili jsme také proces online objednávání na schůzku s poradcem, který je rychlejší a intuitivnější. Aplikace si také pamatuje, kterou pobočku jste naposledy hledali a nabízí vám ji přímo na úvodní stránce webu.
Česká spořitelna věnovala desítky hodin testování, tak aby zjistila, co návštěvníci od bankovního webu od stránky opravdu očekávají. Díky tomu jsme mohli vytvořit přehlednější strukturu stránek i srozumitelnější obsah. Vše vychází z potřeb skutečných uživatelů.
Při vylepšování stránek jsme se také zaměřili na jejich obsah a přidali důležité informace o ochraně vašich dat a jejich zabezpečení. Neodmyslitelnou součástí nových webových stránek bude „chat“ okénko. Neváhejte jej využít a ptejte se nás na cokoliv, co vás o České spořitelně, jejích produktech a službách zajímá.
Těšíme se na Vaši návštěvu na nových webových stránkách České spořitelny, a protože se chceme stále zlepšovat, velice oceníme jakoukoliv zpětnou vazbu.