Jako největší banka v ČR jsme kdysi pomáhali vytvořit Kodex bankovních služeb. Péče o klienta ale není jen o dodržování všeobecných kodexů. My jdeme ještě o krok dál - nový Kodex služeb ČS je přísnější, ale o to jednodušší. To aby všem našim zaměstnancům bylo jasné, na čem stavíme dlouhodobý vztah mezi námi a vámi.

Závazek důvěry

Věříme, že se to nestane, ale kdyby přeci jen...  Pokud některý náš zaměstnanec poruší kteroukoli ze zásad Kodexu služeb ČS, obraťte se prosím na naši bezplatnou linku 800 207 207, na tým Ombudsmana 956 717 718, nebo hned na místě na vedoucího pobočky.

Základní body Kodexu bankovních služeb ČS

  • Profesionální a srozumitelný přístup
  • Otevřená komunikace a čestné jednání
  • Bezpečnost a loajalita
  • Nejlepší přístup k službám
  • Pozitivní řešení problémů
  • Spokojený a dlouhodobý vztah s klientem

Vysvětlení jednotlivých bodů najdete na ZDE.