V neděli skončil letošní ročník hudebního festivalu Colours of Ostrava. Česká spořitelna, jeho generální partner, zde měla pro všechny milovníky hudby přichystanou zábavně-relaxační Modrou zónu ČS a hravý stánek Nadace Depositum Bonum. V Modré zóně se v průběhu celého festivalu rozdalo 4 000 oblíbených modrých kloboučků, v celém areálu pak pod hlavičkou nadstandardního osobního bankovnictví BLUE 2 000 slunečních brýlí, 6 000 náramků a 2 000 pláštěnek (které naštěstí lidé na místě neupotřebili, počasí jim totiž přálo). Využít mohli i komfortní BLUE rikši a svézt se do stanového městečka a do města. Návštěvníkům tu byly také tradičně k dispozici dva mobilní bankomaty, lidé z nich za čtyři festivalové dny vybrali téměř 8 700 000 Kč, což je o 44 % více než loni.
V pátek a neděli se v Modré zóně ČS konaly autogramiády českých hudebníků (Mucha, Jelen, Zrní, Bratři Ebenové, Sto zvířat a Tata bojs) a v sobotu a v neděli si pak mohli zájemci vypilovat své dovednosti při nejrůznějších workshopech, vyzkoušet mohli např. footbag pod vedením sedminásobného mistra světa Honzy Webera nebo yoyo s Vaškem Kroutilem, několikanásobným vicemistrem Evropy. Neustále plno bylo v kadeřnickém koutku, kde vznikaly krásné barevné účesy, ve stánku s airbrush tetováním a půjčovně koloběžek. Večery se v Modré zóně nesly v párty duchu: na chill out tribuně s lehátky a výhledem na hlavní stage ve výšce přes 4 metry nad zemí vystupoval každý den DJ a tančilo se až do ranních hodin.
V barevném stánku Nadace Depositum Bonum se si zase mohli kolemjdoucí zanotovat podle svého gusta, žabkami se tu hrálo třeba na alternativní hudební nástroj z trubek nebo na xylofon s barvami místo not. Celkem se zapojilo přes 1 400 lidí, videa z jejich vystoupení jsou na YouTube kanálu Nadace Depositum Bonum. Zájemci si také mohli vyrobit svůj vlastní hudební nástroj: zábavnou foukačku ze špachtlí, lepicích papírků a gumiček, kterých za celý festival vzniklo kolem 500.
Na největší doprovodné akci Colours of Ostrava s názvem Festival v ulicích pak měla Česká spořitelna jako hlavní partner tematickou Palečkovu kavárnu. Bylo tu neustále plno, káva, palačinky i bubble tea mizely rychlostí blesku. Celý výtěžek z prodeje, více než 20 000 Kč, pak získal partner Nadace České spořitelny, Charita České republiky, která se na provozu Palečkovy kavárny podílela.