Předejte nám svou reklamaci
Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.
Napište nám
csas@csas.cz
Napište nám
Bezplatná nonstop linka pro volání z ČR. Ze zahraničí volejte +420 956 777 901
Ověřené volání z internetového bankovnictví.
Vyhledejte nejbližší pobočku.
Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.
Jak řešíme nejčastější případy?
Reklamace služeb, poplatků a úrokových sazeb
Kontaktujte nás nejlépe přes George. Z ČR můžete volat také na linku 800 207 207, ze zahraničí na číslo +420 956 777 901. Můžete nám také napsat na csas@csas.cz nebo přes chat v pravém dolním rohu.
Reklamace úvěrů
Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení.
Kancelář ombudsmana
Nejste spokojeni s výsledkem reklamace? Máte možnost se obrátit na Kancelář ombudsmana České spořitelny. Kancelář ombudsmana řeší pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti. Popište situaci, dosavadní komunikaci s bankou, uveďte identifikační údaj případně číslo reklamace.
Po - Pá: 8:30 - 13:00
Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.
Písemně
Kancelář ombudsmana
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha
Interní ombudsman
Stížnosti a reklamace současných i bývalých zaměstnanců a externích smluvních partnerů Finanční skupiny České spořitelny.
Výroční zpráva interního ombudsmana za rok 2022
Dbáme na férový přístup, řídíme se Kodexem České spořitelny. Nezávisle posoudíme váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme naše služby.