Nejste s něčím spokojení?

Jsme tu, abychom vám pomohli. Všechny dotazy řešíme co nejrychleji, abyste byli spokojeni.

Předejte nám svou reklamaci

Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.

csas@csas.cz

Napište nám

Bezplatná nonstop linka

Internetové bankovnictví

Vyhledejte nejbližší pobočku

Jak řešíme nejčastější případy?

Reklamace služeb, poplatků a úrokových sazeb

Rádi se podíváme na vaši situaci a prověříme, jestli jsme neudělali chybu. Kontaktujte nás nejlépe na čísle 800 207 207 nebo e-mailu csas@csas.cz.

Reklamace úvěrů

Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení.

Nejste spokojeni s výsledkem reklamace?

Kontaktujte prosím náš tým ombudsmana České spořitelny. Popište situaci a dosavadní komunikaci s bankou. V týmu ombudsmana řešíme pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti.

Po - Pá: 8:30 - 17:00

Písemně

Tým ombudsmana FSČS
Olbrachtova 1629/62
140 00 Praha

Osobně

Osobní návštěvy jsou možné pouze po předchozí domluvě

Kdo vám pomáhá?

Dbáme na férový přístup, řídíme se Kodexem České spořitelny. Nezávisle posoudíme váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme naše služby.

Martin
Matras

Renata
Doudová

Klára
Holišová

Iva
Lorencová

Vlasta
Blatná Malcová

Zuzana
Macurová

Květa
Sedláčková

Petra
Chlebíková

Monika
Kindlerová

Tým péče o klienty

Hana
Petrušová

Tým péče o klienty

Kam dále