Nejste s něčím spokojení?

Jsme tu, abychom vám pomohli. Všechny dotazy řešíme co nejrychleji, abyste byli spokojeni.

Předejte nám svou reklamaci

Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.

Napište nám emailem

csas@csas.cz

Napište nám

Bezplatná nonstop linka

Internetové bankovnictví

Vyhledejte nejbližší pobočku

Jak řešíme nejčastější případy?

Reklamace služeb, poplatků a úrokových sazeb

Rádi se podíváme na vaši situaci a prověříme, jestli jsme neudělali chybu. Kontaktujte nás nejlépe na čísle 800 207 207 nebo e-mailu csas@csas.cz.

Reklamace úvěrů

Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení.

Nejste spokojeni s výsledkem reklamace?

Kontaktujte prosím náš tým ombudsmana České spořitelny. Popište situaci a dosavadní komunikaci s bankou. V týmu ombudsmana řešíme pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti.

Po - Pá: 8:30 - 17:00

Dejte nám vědět přes formulář

Písemně

Tým ombudsmana FSČS
Olbrachtova 1629/62
140 00 Praha

Navštivte nás osobně

Osobně

Osobní návštěvy jsou možné pouze po předchozí domluvě

Kdo vám pomáhá?

Dbáme na férový přístup, řídíme se Kodexem České spořitelny. Nezávisle posoudíme váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme naše služby.

Renata Doudová

Renata
Doudová

Klára Holišová

Klára
Holišová

Iva Lorencová

Iva
Lorencová

Vlasta Blatná Malcová

Vlasta
Blatná Malcová

Zuzana Macurová

Zuzana
Macurová

Květa Sedláčková

Květa
Sedláčková

Petra Chlebíková

Petra
Chlebíková

Zuzana Pischová

Zuzana 
Pischová

Tým Péče o klienty

Hana Petrušová

Hana
Petrušová

Tým Péče o klienty

Kam dále

×
George
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout