Nejste s něčím spokojení?

Jsme tu, abychom vám pomohli. Všechny dotazy řešíme co nejrychleji, abyste byli spokojeni.

Předejte nám svou reklamaci

Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.

Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.

Napište nám emailem
Načítání aplikace

Napište nám

csas@csas.cz

Napište nám

Bezplatná nonstop linka pro volání z ČR. Ze zahraničí volejte +420 956 777 901

Ověřené volání z internetového bankovnictví.

Vyhledejte nejbližší pobočku. 

Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.

Jak řešíme nejčastější případy?

Reklamace služeb, poplatků a úrokových sazeb

Kontaktujte nás nejlépe přes GeorgeZ ČR můžete volat také na linku 800 207 207, ze zahraničí na číslo +420 956 777 901. Můžete nám také napsat na csas@csas.cz nebo přes chat v pravém dolním rohu.

Reklamace úvěrů

Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení.

Kancelář ombudsmana

Nejste spokojeni s výsledkem reklamace? Máte možnost se obrátit na Kancelář ombudsmana České spořitelny. Kancelář ombudsmana řeší pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti. Popište situaci, dosavadní komunikaci s bankou, uveďte identifikační údaj případně číslo reklamace.

Po - Pá: 8:30 - 13:00

Rádi bychom vás upozornili, že hovory na čísla, která začínají 956, nejsou zdarma. Operátoři si za ně účtují poplatky podle svých tarifů.

Písemně

Kancelář ombudsmana
Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha

Interní ombudsman

Stížnosti a reklamace současných i bývalých zaměstnanců a externích smluvních partnerů Finanční skupiny České spořitelny.

Výroční zpráva interního ombudsmana za rok 2022

 

Dbáme na férový přístup, řídíme se Kodexem České spořitelny. Nezávisle posoudíme váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme naše služby.

Kam dále

Kontaktní čísla a adresy

Kontakty pro média