Prohlášení o přístupnosti

Informace o přístupnosti služeb České spořitelny, a.s. 
(podle zákona o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb) 

Úvodní informace

Tyto informace o přístupnosti našich služeb jsme zpracovali na základě § 14 odst. 1 zákona č. 424/2023 Sb., o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb. 

Naší prioritou je zajištění rovného přístupu k našim službám širokému okruhu klientů, včetně klientů se zdravotním postižením či jiným funkčním omezením. Proto průběžně upravujeme a rozvíjíme naše digitální i jiné služby tak, aby odpovídaly platným právním požadavkům, evropským i českým technickým normám a zásadám dobré praxe v oblasti přístupnosti. Naše služby jsou dostupné online, telefonicky i na pobočkách. Všechny služby jsou navrženy tak, aby byly přístupné a srozumitelné pro každého.

Tento dokument popisuje, jakým způsobem naplňujeme požadavky na přístupnost u námi poskytovaných služeb, které spadají do působnosti zákona o požadavcích na přístupnost. Všeobecný popis našich služeb a další informace najdete na našich webových stránkách.
 

Informace o plnění požadavků na přístupnost

Služby poskytujeme v souladu se zákonem o požadavcích na přístupnost za dodržení základních principů přístupnosti, tj. vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita.

Digitální rozhraní našich služeb vč. metod identifikace, elektronických podpisů, bezpečnosti a platebních služeb bylo navrženo v souladu s:

  1. standardem WCAG 2.1 – úroveň AA;
  2. harmonizovanou normou EN 301 549 v aktuálním znění.

Některé části našich služeb nemusí být plně v souladu s požadavky na přístupnost dle výše uvedených technických norem. V případech, kdy nelze zajistit přístupnost dané části služby v souladu s požadavky těchto norem, je přístupnost zajištěna alternativním způsobem, který umožňuje rovnocenný přístup ke službě. 

Zde je popis, jakým alternativním způsobem je zajištěno splnění požadavků na přístupnost:

  1. Na pobočkách jsou k dispozici naši zaměstnanci, kteří jsou připraveni vysvětlit poskytované služby nebo osobně asistovat při jejich využívání.
  2. Přehled poboček s uvedením dostupnosti a poskytovaných služeb pro osoby se zdravotním omezením je uvedený na internetových stránkách www.csas.cz, kde je také uvedené, zda:
    • má pobočka bezbariérový přístup,
    • pobočka umožňuje online tlumočení do znakové řeči nebo přepis hovoru,
    • je k dispozici hlasová navigace pro nevidomé a slabozraké.
  3. Přehled bankomatů s informací o bezbariérovém přístupu a možností obsluhy pro nevidomé a slabozraké je uvedený také na našich internetových stránkách.

  4. Při kontaktování naší infolinky +420 277 207 207 můžeme poskytnout také on-line přepis hovoru.
     

Služby podpory

Naše služby podpory poskytují informace o přístupnosti našich služeb a jejich kompatibilitě s podpůrnými technologiemi. Následující služby podpory jsou přístupné i pro osoby se zdravotním omezením:

Infolinka: +420 277 207 207 nebo bezplatné volání z internetového bankovnictví George.

Napište nám: prostřednictvím chatu na internetových stránkách www.csas.cz.
 

Závěrečné informace

  1. Zvuková forma

    V souladu s § 14 zákona o požadavcích na přístupnost poskytneme tento dokument také ve zvukové formě, a to na Vaši žádost. V případě zájmu o zvukovou verzi tohoto dokumentu nás prosím kontaktujte prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů. Zvuková forma bude poskytnuta v přiměřené lhůtě a způsobem odpovídajícím potřebám žadatele.
     
  2. Naše kontakty

    V případě potřeby nás kontaktovat, využijte jeden z následujících způsobů:

    Informační linka banky: +420 277 207 207
    E-mail: csas@csas.cz
    Internetové stránky: www.csas.cz, www.ersteprivatebanking.cz, www.erstepremier.cz
     
  3.  Aktualizace a účinnost

    Tento dokument aktualizujeme v závislosti na rozvoji našich služeb.

    Tyto Informace o přístupnosti služeb České spořitelny, a.s. jsou účinné od 28. 6. 2025.
Dokumenty ke stažení

Dokumenty ke stažení

Audio verze obsahu