Vážení klienti,

program iBOD skončil 31. 8. 2019.

Děkujeme vám za účast v iBODU.

Reklamace

Pokud chcete reklamovat zboží, které jste si objednali v Katalogu odměn za ibody, prosím, kontaktujte nás na vaclav.adamec@seznam.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Zákazník, je-li spotřebitelem, má možnost se obrátit s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu na pověřený orgán, a to podle příslušné kategorie služeb.

Obecným orgánem je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: www.adr.coi.cz

Bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na https://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/, příslušné formuláře na www.adr.coi.cz/cs/form.

Pro oblast služeb elektronických komunikací a poštovních služeb je pověřeným orgánem:

Český telekomunikační úřad
Sokolovská 58/219
190 00 Praha 9, Vysočany

Web: www.ctu.cz

Bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na www.ctu.cz/ochrana-spotrebitele, příslušné formuláře pak na www.ctu.cz/formulare.

Pro oblast finančních služeb je pověřeným orgánem finanční arbitr:

Kancelář finančního arbitra
Legerova 1581/69
110 00 Praha 1

Web: www.finarbitr.cz

Bližší informace jsou k dispozici na http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html, příslušné formuláře na www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/formulare.html.

Mohlo by vás zajímat

Váš účet v programu iBOD byl 31. 8. 2019 zrušen, nyní již není možné se k němu přihlásit.
Bohužel, nasbírané ibody bylo možné vyčerpat pouze do 31. 8. 2019.
Veškeré nevyužité ibody 31. 8. 2019 expirovaly.

Kontaktujte nás na e-mail vaclav.adamec@seznam.cz.

Poslední platná pravidla najdete zde.

Bohužel, propadlé iKUPONY není možné prodloužit.
Ukončení programu iBOD nemá vliv na záruku objednaných odměn.

Pokud chcete reklamovat vadnou odměnu, prosím, kontaktujte nás na vaclav.adamec@seznam.cz

 Bohužel, osobní předání není možné.

Pokud bude vaše reklamace uznána jako oprávněná, bude vám poštovné kompenzováno.
Reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud jsou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace. V případě, že nebudou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace a budete vyzváni k jejich doplnění, bude reklamační lhůta počítána od data doplnění potřebných údajů.
Jakmile bude reklamace vyřešena, budeme vás kontaktovat.
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. 

×
George
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout