Nepřetržitý přístup k vedení účtu
Svůj účet ovládáte kdekoli a kdykoli díky internetovému bankovnictví.
Poskytnutí debetní karty zdarma
S bezkontaktní debetní kartou Visa Classic budete pohodlně platit doma i v zahraničí.
Příchozí úhrady zdarma
Veškeré tuzemské úhrady v Kč, které vám na účet přijdou, jsou zdarma.
Měsíční cena za vedení účtu je 0 Kč
Služby, které si k základu můžete dokoupit
Máte o účet zájem?
Domluvte si s námi schůzku na pobočce
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Online objednání
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Ke svému Účtu máte nepřetržitý přístup kdekoliv na světě
- Internetové bankovnictví
Můžete platit a kontrolovat výdaje kdykoliv a kdekoliv. - Mobilní bankovnictví
Můžete ovládat svůj účet z mobilního telefonu.
Debetní karta a placení podle vašich potřeb
- Bezkontaktní platby
- Platby online bezpečně
- Nejdostupnější síť bankomatů pro vklady a výběry hotovosti
- Snadné výběry hotovosti debetní nálepkou v obchodech
Cashback až do výše 3000 Kč - Originální vzhled debetních karet podle vašeho výběru
Inspirace pro vaše finance
Dokupte si před dovolenou balíček pro zvýhodněné výběry hotovosti v zahraničí jen za 25 Kč měsíčně - každý výběr hotovosti vás tak vyjde levněji! Ušetřit můžete i přímo u bankomatu - stačí při výběru hotovosti zvolit výběr v místní měně. Vyhnete se tak dvojímu přepočtu kurzu.
Mohlo by vás zajímat
- Co je souhrnný výpis poplatků?
- Co na výpise najdu?
- Jak výpis obdržím?
- K čemu výpis poplatků slouží?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Proč je výpis poplatků zcela odlišný od pravidelných výpisů?
- Proč není výpis poplatků za celý rok?
- Kde získám další informace o souhrnném výpisu poplatků?
- Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
- Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
- Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny. Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
- Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
- Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).
Informace k ročnímu výpisu poplatků najdete v častých dotazech.
Najdete zde například:
Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.
Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.
Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit?
Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
Užitečné dokumenty
PDF (109 KB) | |
PDF (134 KB) | |
PDF (60 KB) | |
PDF (62 KB) | |
PDF (680 KB) | |
PDF (256 KB) | |
PDF (105 KB) |
Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti.
Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.
Ceník pro Základní účet | PDF (41 kB) |
Všeobecné obchodní podmínky | PDF (27 kB) |
PDF (103 KB) | |
PDF (84 KB) |
Sdělení informací o poplatcích | PDF (60 kB) |
Glosář pojmů jednotného označení služby | PDF (72 kB) |
Klientská linka
800 207 207
Máte nějaké otázky?
Naši klienti nejčastěji řeší
- Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikneme na kartu, kterou chceme blokovat. V tomto případě je zvýrazněna modře.
- V levém sloupci klikneme na „Nastavení karty“.
- Zde sjedeme obrazovkou dolů a u naší karty zvolíme tlačítko „Zablokovat“.
- Potvrdíme blokaci karty tlačítkem „Zablokovat“.
- Na úvodní stránce zvolíme svou kartu.
- Zvolíme záložku „Funkce".
- Zvolíme možnost „Zablokovat kartu“.
- Zvolíme opět možnost „Zablokovat kartu“.
- Hotovo!
- Jste-li v ČR na bezplatné informační lince České spořitelny 800 207 207.
- Jste-li v zahraničí: na telefonním čísle +420 956 777 901, případně na těchto číslech:
- O2: +420 726 111 144
- T-Mobile: +420 605 661 144
- Vodafone: +420 776 991 144
- Na kterékoliv pobočce České spořitelny.
Ano.
Ano, zaslání elektronických výpisů z účtu je zdarma.
Jak zablokovat platební kartu
V internetovém bankovnictví George
V mobilním bankovnictví George
Telefonicky
Na uvedených číslech funguje nepřetržitá služba. Při oznámení blokace debetní karty obdržíte zákazový kód jako důkaz, že jste ztrátu/odcizení nahlásil/a.
V dubnu 2018 vstoupila v účinnost povinnost každoročně poskytnout klientům souhrnný přehled zaplacených cen za účet a platební služby. Tuto povinnost přinesla všem bankám směrnice EU Payment Account Directive (PAD) a v České republice Zákon o platebním styku. Tento výpis vám zašleme jedenkrát ročně zdarma.
Záměrem výpisu je, abyste si mohli porovnat ceny, které platíte za platební služby. Ve výpisu všechny banky používají sjednocené pojmy, což vám zjednoduší porovnání služeb a cen.
Kam dál: Účet Moje zdravé finance | Účet pro seniory | Účet pro děti