Základní účet

„Nechci žádný složitý účet. A když to je zadarmo, tím líp.“

Nepřetržitý přístup k vedení účtu

Svůj účet ovládáte kdekoli a kdykoli díky internetovému bankovnictví.

Debetní karta zdarma

S bezkontaktní debetní kartou Visa Classic budete pohodlně platit doma i v zahraničí.

Příchozí úhrady zdarma

Veškeré tuzemské úhrady v Kč, které vám na účet přijdou, jsou zdarma.

Měsíční cena za vedení účtu je 0 Kč

Odchozí úhrada v rámci ČS 5 Kč
Odchozí úhrada mimo ČS 7 Kč
Výběr hotovosti z bankomatu ČS 5 Kč
Kontokorent 25 Kč

Služby, které si k základu můžete dokoupit

Záslání 25 informačních SMS měsíčně 25 Kč
Vydání další debetní karty Visa Classic měsíčně 25 Kč
Všechny výběry hotovosti z bankomatů v zahraničí
(z bankomatů Erste Group zdarma; z ostatních 40 Kč) 
měsíčně 25 Kč
Zvýhodněné zahraniční úhrady v EUR
(2 příchozí SEPA/přeshraniční převody v EUR do výše 50 000 EUR ZDARMA; odchozí za 30 Kč)
měsíčně 25 Kč
Multiměnová funkce k debetní kartě měsíčně 25 Kč
Cestovní pojištění k účtu měsíčně od 35 Kč

Dokupte si před dovolenou balíček pro zvýhodněné výběry hotovosti v zahraničí jen za 25 Kč měsíčně - každý výběr hotovosti vás tak vyjde levněji! Ušetřit můžete i přímo u bankomatu - stačí při výběru hotovosti zvolit výběr v místní měně. Vyhnete se tak dvojímu přepočtu kurzu.

Ke svému účtu máte nepřetržitý přístup kdekoliv na světě

Internetové a mobilní bankovnictví
  • Internetové bankovnictví
    Můžete platit a kontrolovat své výdaje kdykoliv a odkudkoliv.
  • Mobilní bankovnictví
    Můžete ovládat svůj účet z mobilního telefonu.
  • Aplikace Friends24
    Usnadní vám vracení půjčených peněz přátelům, aniž byste znali číslo jejich účtu.

Debetní karta nebo nálepka podle vašich potřeb

  • Bezkontaktní platby
  • Platby online bezpečně
  • Nejdostupnější síť bankomatů pro vklady a výběry hotovosti
  • Snadné výběry hotovosti nálepkou v obchodech
    Cashback až do výše 1500 Kč při platbě minimálně 300 Kč
  • Originální vzhled debetních karet podle vašeho výběru
Debetní karta a nálepka

Sjednejte si účet ještě dnes

Online

Vyřiďte si všechno v klidu a z pohodlí domova. Stačí pár kliknutí myší.

Zavoláme vám

Telefonicky

Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.

Načítání aplikace
Sjednání na pobočce

Na pobočce

Podívejte se, kde máte svou nejbližší pobočku České spořitelny.

Podívejte se na užitečné tipy na jakplatitkartou.cz a využívejte svou kartu naplno!

Tipy na jakplatitkartou.cz

Mohlo by vás zajímat

Na co se často ptáte

Převedení účtu k nám je jednoduché, nemusíte se bát zbytečných formalit – všechny náležitosti vyřídíme za vás.

  • Navštivte nás na pobočce. Původní bance nemusíte oznamovat, že u nich končíte – všechno zařídíme my.
  • Společně vyplníme žádost o změnu vedení účtu.
  • Spojíme se s vaší původní bankou a vyřídíme všechny potřebné změny.  Převedeme vaše trvalé příkazy, souhlasy s inkasem i SIPO.
  • Budete-li si přát, změnu účtu za vás ohlásíme zaměstnavateli či plátci důchodu, stejně tak informujeme další poskytovatele služeb např. mobilního operátora.
  • Proces změny trvá 13 pracovních dní (myslete na to, ať vám trvalé příkazy neodejdou omylem dvakrát nebo vůbec).

Podívejte se, na co dalšího je dobré pamatovat při změně banky.

 

Potřebujete s převodem svého účtu do České spořitelny poradit? 

Zavolejte nám na bezplatnou infolinku 800 207 207 nebo se zeptejte na chatu.
 

Načítání aplikace

Užitečné dokumenty

Při založení účtu na pobočce vám bude stačit platný doklad totožnosti. Pokud budete účet zakládat online, budete potřebovat dva platné doklady totožnosti a účet.

Ano, zaslání elektronických výpisů účtu je zdarma.

Důležité dokumenty

Inspirace pro vaše finance

Tento produkt již máte?

Na stránce péče a podpory najdete všechny důležité informace a dokumenty pro stávající klienty .