Pojištění od Kooperativy
Nejste na to sami
Budete to mít snazší, když onemocníte, budete ošetřovat člena rodiny, ztratíte práci, zrušíte živnost nebo se stanete invalidní/m. V případě úmrtí zajistí pojištění rodinu.
Zaplatí splátky nebo celý úvěr
Pomůže vám se splácením. Kvůli nemoci může váš příjem klesnout o 40 %, a když ztratíte práci, dokonce o 55 %.
Umožní ošetřování člena rodiny
Finančně vás podrží při ošetřování člena rodiny nebo při uzavření škol a školek, i když bude pečovat váš partner/ka.
Možnosti sjednání pojištění
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Na pobočce
Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři v nejbližší pobočce.
Naše pojištění vám pomůže v těchto situacích:
U pojištění sjednaného do 19. 10. 2018 je karenční doba pro ztrátu zaměstnání a pracovní neschopnosti 60 dní.
Kdo si může pojištění sjednat
- Jste mladší 63 let
- Nejste invalidní
- Nemáte průkaz TP, ZTP, ZTP/P
- Jste starší 63 a mladší 70 let
- Nepobíráte příspěvek na péči
- Nebyl/a jste hospitalizován/a s nemocí v posledních 12 měsících
- Nemáte nebo jste neměl/a onkologické onemocnění v posledních 10 letech
Inspirace pro vaše finance
Srovnání půjček: spotřebitelský úvěr, kreditní karta nebo kontokorent?
Konsolidace půjček – jak to funguje a kolik můžete ušetřit?
Krátkodobá půjčka: Kdy dává smysl a kdy se jí raději vyhnout?
Mohlo by vás zajímat
Způsob hlášení pojistných událostí se nemění.
Pokud pracovní neschopnosti bude předcházet karanténa, tak datum počátku karantény považujeme za datum počátku pojistné události.
Během tohoto období stačí, abyste hlásili trvání pojistné události po telefonu nebo emailem (+420 234 240 250, bankopojisteni@koop.cz). V případě dokládání ostatních lékařských zpráv se pokuste dodat pojišťovně maximum informací, které máte k dispozici.
Taková možnost existuje, důležité je, aby klient splňoval všechny předpoklady pro vznik pojištění. Musí vzít, ale v úvahu čekací dobu, která je 90 dní od vzniku pojištění. To znamená, že 90 dní není na toto riziko pojištěn. Dále je nutné splnit karenční dobu 30 dní (resp. 60 dní u starších úvěrů), to znamená, že na úřadu práce musí být osoba registrovaná aspoň 30 dní, resp. 60 dní. Ztráta zaměstnání musí být také z důvodů, které jsou detailně popsány v pojistných podmínkách. Jedná se nejčastěji o případy, kdy dojde k ukončení pracovního poměru z důvodu nadbytečnosti, zrušení nebo přemístění zaměstnavatele či z důvodu ztráty zdravotní způsobilosti.
* Celý nesplacený zůstatek úvěru k datu uznání invalidity 2. nebo 3. stupně / úmrtí, včetně dlužných úroků a úhrad bez ohledu na jejich splatnost, maximálně však do výše pojistné částky dle úvěrové smlouvy, resp. maximálně do 2 500 000 Kč. V případě, že je pojištěný v prodlení se splátkami úvěru, bude od pojistného plnění odečtena částka ve výši neuhrazených splátek úvěru, které byly splatné nejpozději ke dni vzniku pojistné události.
U pojištění sjednaného do 19. 10. 2018 je karenční doba pro ztrátu zaměstnání a pracovní neschopnosti 60 dní.
V době odkladu splátky úvěru jste standardně pojištěn.
- Na onemocnění a úrazy nastalé, diagnostikované nebo léčené před počátkem pojištění,
- Na sebevraždy nebo sebevražedné pokusy do jednoho roku od počátku pojištění,
- Na pracovní neschopnost a ošetřování člena rodiny způsobené bolestmi zad, popř. jejich následky a komplikacemi, kromě případů, kdy bolesti zad vznikly po počátku pojištění a jejich příčinou je nově vzniklé poškození páteře (např. hernie disku), které bude prokázáno příslušným vyšetřením (magnetickou rezonancí, CT),
- Na pracovní neschopnost a ošetřování člena rodiny způsobené poruchami pohlavní identity či sexuální preference, nebo léčbou závislostí,
- Na ztrátu zaměstnání z vlastní vůle, ve zkušební době, z důvodu porušení povinností vyplývajících z právních předpisů, na řádné ukončení pracovního poměru v době určité.
Výluky jsou přesně definovány ve Všeobecných pojistných podmínkách a rámcové smlouvě.
V tomto případě bohužel ne. Při podpisu smlouvy prohlašujete, že jste zdravý, nejste uznán invalidním a nejste v trvalé lékařské péči či pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného chronického onemocnění s trvalým užíváním léků.
Živnostníci si mohou sjednat Pojištění schopnosti splácet půjčku ve variantě Standard i Plus. Pokud je životní situace donutí k ukončení živnosti, pomůže jim pojištění ve variantě Plus v případě registrace na úřadu práce nebo ošetřování člena rodiny.
Sdělení Stavební spořitelny České spořitelny, a.s. | PDF (144 kB) |
PDF (2 MB) | |
PDF (3 MB) | |
PDF (1 MB) | |
PDF (2 MB) | |
PDF (314 KB) | |
PDF (450 KB) |
Zákaznická linka Kooperativy
234 240 250
Napište nám
Jak nahlásit pojistnou událost
Pošlete e-mail na bankopojisteni@koop.cz
Zavolejte na Zákaznickou linku 234 240 250.
Písemně kontaktujte Zákaznické centrum pro klienty Finanční skupiny České spořitelny
Boudníkova 2506/1,
180 00 Praha 8
O dalším postupu šetření vaší pojistné události vás bude pojišťovna písemně informovat v souladu s pravidly uvedenými v právních předpisech, kterými se pojištění řídí.
Kam dál: Úvěr od Buřinky | Hypoúvěr od Buřinky