
Pojištění domácnosti a nemovitosti
Péče a podpora
Pojistnou událost lze nahlásit
přes Kooperativu následujícími způsoby:
Online
Škodu můžete nahlásit prostřednictvím
on-line formuláře.
Telefonicky nebo osobně
Zavolejte na zákaznickou linku 957 105 105 nebo navštivte kteroukoliv pobočku Kooperativy.
Poštou
Vyplňte formulář a zašlete jej poštou na adresu:
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Centrum zákaznické podpory
Brněnská 634
664 42 Modřice
Často se nás ptáte
Platí jednoduchá pomůcka: obraťte dům vzhůru nohama a co z něj vypadne, je zařízení domácnosti. Kuchyňská linka, vestavěný nábytek a vestavěné spotřebiče patří také do pojištění domácnosti.
Pokud si sjednáte tzv. indexaci (valorizaci pojistné částky), pojišťovna vám bude aktualizovat pojistnou částku a pojistné v závislosti na vývoji spotřebitelských cen, služeb a zboží. V případě vzniku škody vám pak nehrozí, že by vám pojišťovna snížila výplatu pojistného z důvodu nesprávně stanovené výše pojistné částky.
- Zabezpečte důkazy o příčině a rozsahu škody a pokud možno vždy proveďte fotodokumentaci.
- Zajistěte provizorní zabezpečení, aby se škoda nezvětšovala.
- Předtím, než začnete s úklidovými pracemi zkonzultujte prosím váš případ s pracovníkem infolinky.
- Oznámení učiněné telefonicky, na pobočce nebo e-mailem musí být potvrzeno dodatečně vyplněním tiskopisu příslušného pro danou pojistnou událost.