Česká spořitelna zjednoduší od 1. února 2023 podmínky, za kterých lze získat Plus účet zcela zdarma. Nově bude stačit splnit pouze jednu podmínku, a to provést v daném kalendářním měsíci 4 platby debetní nebo kreditní kartou při nákupech u obchodníků v kamenných obchodech nebo na internetu.

Spořitelna tak zruší dosavadní podmínky, kdy klienti museli pro získání Plus účtu zdarma dostávat na účet pravidelný příjem ve výši alespoň 7 000 Kč měsíčně, zaplatit minimálně 1x platební kartou a mít k účtu aktivován jeden další produkt - např. penzijní spoření, hypoteční úvěr, spotřebitelský úvěr, úvěr ze stavebního spoření či investice. Pokud se klientovi v daném měsíci nepodaří 4x zaplatit kartou, bude ho stát vedení Plus účtu 100 Kč.

„Výhody Plus účtu již u nás využívá téměř dva miliony našich klientů, přičemž naprostá většina z nich provede v průměru měsíčně kartou 28 platebních transakcí. Věříme, že zjednodušením podmínek pro jeho získání zdarma oslovíme ještě více klientů, kteří budou moci naplno využívat všech výhod digitálního bankovnictví George a zároveň získají řadu benefitů za to, že se aktivně starají o své finanční zdraví a finanční zdraví své rodiny,” říká Tatiana Vodička, která má nabídku účtů pro klienty na starost: „Spořitelna tímto krokem bude v podstatě nabízet již jen bezpoplatkové účty - Standard účet a Plus účet.”

Celkově mají klienti u Spořitelny přes 3 miliony osobních účtů, přičemž pro více než 2,2 milionu klientů se jedná o primární účet (mají na účtu pravidelný příjem a aktivně používají platební kartu při nákupech v obchodech či na internetu nebo s ní vybírají hotovost v bankomatu). Více než 2 miliony klientů má účet zdarma. Česká spořitelna je tak na trhu banka s největším počtem klientů, kteří za vedení účtu neplatí žádný poplatek.

Více informací o Plus účtu.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz   
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,9 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.