Zpět na tiskové zprávy

Bývalí klienti Energie ČS mohou využít nové online služby encall, která jim zajistí expresní přechod ze stávajících drahých DPI tarifů k novým dodavatelům energií se standardními tržními cenami. Využití nové online služby na webu https://energie.csas.cz je díky spolupráci encall a České spořitelny pro všechny klienty Energie ČS zdarma. Dosud využívali klienti Energie ČS službu encall pouze po telefonu. Díky novému webovému rozhraní mohou nyní klienti celý přechod realizovat zcela online bez telefonní asistence. V dohledné době budou moci službu encall využít pro expresní přechod všichni bývalí klienti Bohemia Energy.

Nově spuštěný nástroj pro přechod k novému dodavateli energií je plně digitální – klient nemusí nikam chodit ani telefonovat, k získání aktuální individuální nabídky mu stačí pouze počítač a telefon. Pokud se rozhodne pro některou z nabídek, smlouvu uzavře ihned online.

„Po ukončení dodávek energií od Bohemia Energy se nám ve velmi krátké době podařilo nabídnout využití služeb společnosti encall více než 40 tisícům klientů Energie ČS. Každý třetí z nich této možnosti využil a téměř 3 000 bývalých klientů Energie ČS má nyní již smlouvu nebo nabídku smlouvy s novým dodavatelem,” říká Filip Belant, který vede tým péče o bývalé klienty Energie ČS a dodává: „Společnosti encall se při přechodu z DPI na běžný tarif daří klientům snížit měsíční náklady u dodavatele plynu v průměru o více než 40 % a u dodavatele elektřiny o 70-80 %. Brzy se chystáme nový portál pro snadný přechod k novému dodavateli energií spustit i pro všechny bývalé klienty Bohemia Energy.”

linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.