Stále více Čechů se učí nakupovat levněji. A to i v situaci, kdy zboží není ve slevě. Stačí totiž zvolit optimální způsob platby.
Rostoucí oblibě se těší slevové programy napojené na platby kartami. Potvrzují to statistiky České spořitelny. Banka loni v červenci spustila ve svém mobilním bankovnictví George slevový program Moneyback, který umožňuje klientům získat při platbě kartou u vybraných obchodníků část peněz zpět.
Jak se promítla reakce klientů do čísel?
- 420 000 – tolik klientů si zatím aktivovalo slevový program Moneyback a začalo využívat výhodných nabídek u obchodníků za platby kartou
- 67 000 000 – tolik korun již získali zpět klienti České spořitelny díky platbám kartou u obchodníků, kteří se účastní programu Moneyback
- 480 – tolik obchodníků již v rámci programu poskytlo zákazníkům výhodné nabídky, kde mohli zákazníci z nákupů ušetřit i desítky procent, vedou nabídky u prodejců potravin a čerpacích stanic
- 1 800 – tolik jednotlivých akčních nabídek již nabídli obchodníci klientům České spořitelny platícím za své nákupy kartou
Rekordní vratka, které během jediného měsíce dosáhl jeden klient, činila 23 000 Kč. V průměru lidé za platby kartou měsíčně ušetří 80 Kč. Týdně slevový program Moneyback v mobilní aplikaci George navštíví 100 000 zákazníků České spořitelny.
„Lidé se rychle učí využívat různé možnosti jak „chytře“ nakupovat a minimalizovat při tom své výdaje. Vyhledávají různé akční nabídky a další možnosti, jak získat slevu. Důležité je si uvědomit, že slevu lze získat i za to, jakým způsobem za zboží zaplatíte,“ upozorňuje Juraj Pilka, manažer platebních karet České spořitelny. „Když platíte platební kartou, otevírá se vám možnost realizovat pravidelné úspory a platit méně.“
K tomu, aby klienti mohli využívat slevový program Moneyback stačí málo - aktivovat ho v mobilním bankovnictví George, vybrat si ze seznamu nabídek a zaplatit u vybraných obchodníků kartou České spořitelny. Může se jednat o jakýkoliv druh karty (debetní, kreditní i virtuální). Karta může být i přidaná v jakékoli mobilní peněžence. Ušetřené peníze pak jednou měsíčně dorazí klientovi zpátky na účet.
V průběhu srpna navíc přibude i nový typ nabídek od obchodníků – elektronické slevové kupóny a odměny. Kromě vrácení části peněz za nákupy tak klienti ještě získají dodatečné odměny a slevy.
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.