Mobilní bankovnictví George klientům nově umožňuje uzavřít jednorázové cestovní pojištění. Klienti nemusí nic složitě vyplňovat a celý proces online sjednání cestovního pojištění je na pár kliknutí a lze ho zvládnout do jedné minuty.

"Mezi bankami na trhu jsme jedním z největších poskytovatelů pojištění a díky digitalizaci naše služby neustále vylepšujeme a zefektivňujeme. Příkladem je naše nové cestovní pojištění, které si lze snadno a rychle založit v mobilním bankovnictví bez složitého vyplňování," říká Jakub Jírovec, tribe lead pro pojištění v České spořitelně.  

Hlavní výhody nového jednorázového cestovního pojištění

  • Nabízí storno cesty za nízkou cenu, které uhradí náklady na zrušení cesty před odjezdem na dovolenou i kvůli pozitivnímu testu na covid-19 a karanténě;
  • Zahrnuje také léčení nemoci covid-19 v zemích s nízkým a středním rizikem (země vyznačené zeleným a oranžovým semaforem dle Cestovatelské mapy MZV ČR).
  • Zahrnuje zdarma až 3 pojištěné děti (vnoučata), v případě, že cestují i oba dospělí;
  • Zahrnuje zdarma pojištění na rekreačních sporty;
  • Sjednání lze stihnout do jedné minuty – žádné složité vyplňování osobních údajů (ani o cestujících). Pro uzavření pojištění stačí údaje klienta z bankovnictví George.

"Klienti mohou také díky novému jednorázovému pojištění bezplatně kontaktovat asistenční linku a využít konzultaci s českým lékařem po telefonu. Ve větších prázdninových střediscích za klienty přijede lékař do hotelu a není tak potřeba v případě problémů s celou rodinou trávit čas v nemocnici," dodává Jakub Jírovec.

"Podle průzkumu, který jsme realizovali s agenturou Ipsos, vyplynulo, že většina Čechů je zvyklá při cestách do zahraničí uzavírat cestovní pojištění. To platí zejména pro dlouhodobé pobyty v řádu jednoho a více týdnů, kdy cestovní pojištění uzavírá 7 z 10 turistů. V případě krátkodobých cest přes hranice, které trvají maximálně několik dní v kuse, nicméně Češi cestovní pojištění podceňují. Na jednodenní či víkendový výlet do ciziny cestuje nepojištěná třetina turistů," doplňuje Michal Kusyn z tribu pojištění v České spořitelně. 

Česká spořitelna má v nabídce dva typy cestovního pojištění. Pro nepravidelné cestování mohou klienti využít jednorázové cestovní pojištění, které lze snadno na pár kliknutí uzavřít přímo v mobilním bankovnictví George. Pro častější cestování během roku lze využít Cestovní pojištění k účtu, které je cenově výhodnější než jednorázové pojištění. Pokrývá i pojištění partnera nebo celé rodiny včetně dětí pro neomezený počet společných i samostatných cest v souvislé délce jednoho pobytu až 90 dní. Vyšší varianta zahrnuje cenově velmi výhodně i riziko zrušení zájezdu, letenek, ubytování z vážných důvodů pro každou cestu, což je zajímavé obzvláště pro rodiny s dětmi, kde onemocnění dítěte přichází nenadále častěji. 

Podívejte se na více informací o cestovním pojištění.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,8 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.