Česká spořitelna zřídila speciální klientskou linku pro pomoc seniorům s registrací na očkování proti koronaviru. Spořitelna nyní prostřednictvím SMS zpráv oslovuje klienty starší 80 let, a nabízí jim pomoc s registrací na očkování. Během prvních 24 hodin na seniorskou linku zavolalo více než 200 seniorů a desítky z nich již za pomoci operátorů linky úspěšně zvládly registraci.

"Nabídku pomoci starším klientům jsme si úspěšně vyzkoušeli již v průběhu jarní pandemie, kdy byli naši poradci v telefonickém kontaktu s desítkami tisíc převážně starších klientů, kterým pomáhali s nastavením digitálního bankovnictví, bezhotovostním placením nebo s osobním doručením platebních karet. Tato iniciativa měla ze strany starších klientů velmi kladnou odezvu, a proto jsme se rozhodli v ní pokračovat a nejrizikovější skupině našich klientů pomůžeme s registrací na očkování proti koronaviru," říká Monika Hrubá, která má na starost zákaznickou zkušenost v České spořitelně. "V těchto dnech budeme postupně ohledně registrace na očkování oslovovat takřka 90 tisíc našich klientů, kterým je 80 let a více."

"Klientům, kteří zavolají na naši seniorskou linku, se věnují profesionální poradci, kteří jim pomohou projít celým procesem registrace na očkování," říká Monika Hrubá a dodává: "SMS zprávou s nabídkou pomoci při registraci samozřejmě oslovujeme pouze ty klienty, kteří nám k takovému oslovení dali souhlas."