Sjednat si stavební spoření od Buřinky je nyní ještě jednodušší. Kromě možnosti si vše pohodlně založit online na webových stránkách Buřinky, mohou klienti České spořitelny nově využít i prostředí internetového nebo mobilního bankovnictví George. Celý proces sjednání stavebního spoření v Georgi zabere jen pár minut, navíc v něm odpadá povinnost vyplňovat veškeré identifikační údaje a nahrávat fotografie dokladů.
"Pandemie koronaviru zcela logicky zvýšila zájem klientů o využívání našich digitálních prodejních kanálů. Jsem moc rád, že se nám podařilo v rekordně krátké době na tuto poptávku zareagovat a nově poskytnout klientům možnost uzavřít oblíbené stavební spoření od Buřinky přímo v internetovém bankovnictví George, a to jak v jeho mobilní tak i desktopové verzi. Online založení stavebka je velmi jednoduché a zvládne ho opravdu každý "na pár kliků". Současně budou moci naši klienti sledovat v Georgi i průběh spoření," říká Libor Vošický, předseda představenstva Buřinky. A dodává: "Po úspěšném spuštění online rekonstrukčního Úvěru od Buřinky v květnu tohoto roku je stavební spoření v Georgi dalším podstatným krokem k naplnění naší digitální strategie, umožnit klientům uzavírat produkty od Buřinky jednoduše online a odkudkoliv."
"V době, kdy cítíme zvýšenou poptávku po spořicích produktech, přinášíme našim klientům nový a jednoduchý způsob, jak si je pořídit. Celý proces uzavření stavebního spoření probíhá výhradně digitálně, a to od úvodního nastavení modelace stavebního spoření až po samotné elektronické podepsání smlouvy. Klient si zároveň může na spoření poslat první platbu s tím, že všechny důležité informace mu následně dorazí do jeho e-mailu," doplňuje Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.
Česká spořitelna neustále digitální bankovnictví George vylepšuje a rozšiřuje jeho funkcionality. Klienti tak v něm mohou spravovat řadu produktů: financování bydlení, penzijní spoření, investice, spotřebitelské úvěry nebo pojištění domácnosti a nemovitosti.
Plně online bez nutnosti návštěvy pobočky si mohou klienti od letošního léta například založit nový Standard účet či aktivovat slevový program Moneyback, díky kterému získají slevu či peníze zpět na účet za platbu kartou u vybraných obchodníků nebo na internetu. S počtem více než 1,6 milionu klientů je digitální bankovnictví George nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu, přičemž mobilní verzi si oblíbil již téměř jeden milion klientů.
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.