Zpět na tiskové zprávy

Česká spořitelna se i letos přidala ke kampani "DOMA. Týden pro mobilní hospice." Tentokrát i v roli partnera kampaně. Během tradičního Papučového dne 7. října nazulo pantofle 2 155 zaměstnanců banky, to znamená 21 550 Kč pro Mobilní hospic Ondrášek, facebookový post mu "vydělal" dalších 100 tisíc. Čáska ještě není konečná, prostřednictvím portálu Darujme.cz přispívají zaměstnanci Spořitelny celkem na šest hospiců, včetně Ondráška.

Podstatou kampaně je zviditelnění hospicových služeb, bačkorové posty sdíleli (nejen) zaměstnanci Spořitelny na externích i interních sociálních sítích. Na síti LinkedIn se zapojila i Daniela Pešková, členka představenstva: "Jsem ráda, že mobilní hospice existují, protože umožňují, aby lidé mohli umírat důstojně doma, obklopeni svými blízkými a ne v cizím prostředí nemocnice. Zároveň jsme vypsali šest dárcovských výzev mezi našimi zaměstnanci, jejichž výtěžek následně navýšíme a věnujeme mobilním hospicům v regionech."

Daniela Pešková

V každém ze svých šesti regionů retailového bankovnictví vybrala Spořitelna jeden hospic, se kterým spolupracuje. Vedle ostravského Ondráška to jsou: pražská Cesta domů, liberecký Hospic sv. Zdislavy, červenokostelecký Mobilní hospic Anežky České, třeboňská Hospicová péče sv. Kleofáše a brněnský Hospic sv. Alžběty. Zaměstnanci banky hospicům přispívají prostřednictvím firemní výzvy na Darujme.cz, Spořitelna následně výtěžky znásobí, vždy maximálně do výše 20 tisíc korun.

Papučový den

Za každého ze zapojených zaměstnanců tradičně přispívá Spořitelna Mobilnímu hospici Ondrášek, hlavnímu organizátorovi kampaně, symbolickou desetikorunu, letos je to 21 550 Kč. Papučová výzva se prohnala i na spořitelních sociálních sítích. Facebookovou výzvu „Za 2 000 vašich reakcí věnujeme 100 tisíc korun na podporu mobilní hospicové péče“ se podařilo hravě naplnit. Po třech dnech příspěvek a jeho poselství sdílelo přes 660 lidí, dalších 110 osob jej okomentovalo a přidalo třeba i vlastní papučovou fotografii, přes 1 300 uživatelů postu dalo svůj lajk či srdce, stejně jako přes 700 dalších lidí u přesdílených příspěvků. Celkově se spořitelními příspěvky podařilo do pátku zasáhnout na sociálních sítích bezmála 180 000 lidí a připsat si přes 3 300 reakcí.

Papučový den

Kampaň má ve Finanční skupině České spořitelny velkou spontánní podporu. Interní sociální síť Spořitelny zaplavilo 140 fotografií týmů v papučích ze stovky měst napříč republikou. Dalších 145 snímků sdíleli interně zaměstnanci regionu Severní Morava - za každou z nich totiž věnuje region Ondráškovi 50 Kč, celkem tedy dalších 7 250 Kč. Zkrátka, zapojili se lidé v pobočkách i na pracovištích centrály, centrech Erste Premier, Erste Private Banking, regionálních korporátní centrech a v dceřiných společnostech. Pantofle nazuly i známé osobnosti banky, v čele se členy představenstva.

Papučový den
linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.