Spořitelna také klientům doporučuje stažení aplikace eRouška

Ve spolupráci s Ministerstvem zdravotnictví a Hygienickými stanicemi vytvořila Česká spořitelna specializovaný trasovací tým, složený ze zkušených operátorů klientského centra banky. Tým začne fungovat od příštího týdne po proškolení ze strany hygieniků a expertů Ministerstva zdravotnictví. Klientské centrum České spořitelny funguje nonstop 24/7 ve směnném provozu. Pracovní doba operátorů speciálního trasovacího týmu bude odpovídat potřebám hygieniků a ministerstva zdravotnictví.

"V tuto chvíli tvoří tým 5 seniorních operátorů, kteří v nejbližších dnech začnou pomáhat hygienikům v trasování nakažených. Tito operátoři budou plně vyčleněni pro podporu hygieniků a budou uvolněni ze svých běžných pracovních činností pro Spořitelnu," říká Michal Němec, vedoucí Krizového koronavirového týmu České spořitelny. "V závislosti na potřebách hygieniků a vývoji pandemie není vyloučeno, že v budoucnu přistoupíme k navýšení kapacit týmu," doplnil Němec.

Spořitelna hradí mzdové i provozní náklady trasovacího týmu.

Komunikační kampaň na podporu aplikace eRouška

"Pomoc klientům po telefonu jsme si dobře vyzkoušeli již v průběhu první pandemické vlny, kdy více 1 500 našich poradců po telefonu pomáhalo klientům s odklady splátek nebo doručováním platebních karet," říká Filip Hrubý, mluvčí Spořitelny a dodává: "Na našich sociálních sítích v tuto chvíli apelujeme na klienty, aby začali používat mobilní aplikaci eRouška a plánujeme v této klientské komunikaci pokračovat intenzivněji také v dalších komunikačních kanálech."

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.