Od začátku září si mohou všichni retailoví klienti, živnostníci a podnikatelé sjednat schůzku se svým bankéřem na pobočce ještě před příchodem do zaměstnání. Vybrané pobočky České spořitelny v 17 krajských městech jsou totiž pro klienty otevřeny již od 8:00 hodin.

"Během léta jsme na vybraných pobočkách novou otevírací dobu otestovali a získali od klientů velmi pozitivní zpětnou vazbu. Řadu svých finančních potřeb si pohodlně zvládají vyřídit ještě před příchodem do práce," říká Antonín Kratochvíl, expert inovací tribu asistované kanály v České spořitelně.

V sedmi krajských městech jsou pobočky pro klienty otevřené až do 20.00 hodin, v Ostravě dokonce do 21.00 hodin. V dalších pěti krajských městech mají pobočky otevřeno do 19:00 a 19:30 hodin a zbytek do 18:00 hodin. "Klientům tak můžeme garantovat, že v každém velkém městě napříč Českou republikou si mohou vyřídit své záležitosti od 8:00 do minimálně 18:00 hodin," dodává Antonín Kratochvíl.

Česká spořitelna je v ČR banka s nejdostupnější pobočkovou sítí (v současné době jich provozuje 443) a s největším počtem bankomatů (1498). Zároveň má jako jediná banka na trhu dostupné klientské centrum v režimu 24/7. Klienti se mohou kdykoliv na banku obracet nejen prostřednictvím telefonní linky, emailů a sociálních sítí, ale také skrze nonstop chaty, které jsou jak na webu, tak přímo v internetovém a mobilním bankovnictví George.

Podívjte se na více podrobností o otevírací době poboček.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.