Zpět na tiskové zprávy

Česká spořitelna od července spouští novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování bude automaticky zařazen každý klient Spořitelny, který v daném měsíci zaplatí kartou Visa či Mastercard. Celkem Spořitelna v rámci kampaně odmění klienty platící kartou částkou ve výši 1 200 000 korun.

Koronavirová pandemie významně přispěla ke zrychlení digitalizace produktů a služeb a také uspíšila přechod klientů z hotovostních na bezhotovostní transakce. Letos v dubnu poprvé v historii objem karetních transakcí převýšil objem hotovosti, kterou si klienti vybrali z bankomatů.

"Během karantény se nám podařilo digitalizovat třetinu klientů, kteří před tímto obdobím preferovali platit výhradně hotovostí. Z počtu 300 tisíc klientů, kteří před pandemií stále ještě preferovali hotovost, jich 100 tisíc začalo v průběhu pandemie pravidelně platit kartou a každý třetí z nich byl starší 60 let," říká Jan Hailich, manažer platebních řešení v České spořitelně a dodává: "Předpokládáme, že právě většina z těchto 100 tisíc klientů bude bezhotovostní platby preferovat i nadále a zájem o bezhotovostní platby dále poroste. V tuto chvíli bezhotovostní platby preferuje 1,7 milionů z 2 milionů našich primárních bankovních klientů."

Soutěže se automaticky zúčastní každý klient Spořitelny, který v daném měsíci provede platbu kartou minimálně ve výši 400 korun, buď u platebního terminálu v obchodě nebo při nákupu na internetu, nebo ve výši jedné koruny na vybrané pobočce České spořitelny. Je přitom jedno, zda použije tradiční plastovou kartu nebo její digitální podobu v mobilním telefonu, hodinkách nebo náramku.

Čím více v daném měsíci klient platbu kartou provede, tím více zvyšuje šanci na výhru. Maximální počet transakcí, ze kterých se bude losovat, je nicméně stanoven na 20 měsíčně.

Podívejte se na pravidla k soutěži.

Placení mobilem
linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.