Klienti mobilního bankovnictví George, kteří mají na svém zařízení nainstalovanou aplikaci pro potvrzování plateb George klíč, se mohou jednoduše telefonicky spojit s klientským centrem. Výhodou tohoto spojení s operátorem je, že díky nové službě “Ověřené volání” klientské centrum ihned ví, kdo volá a nemusí proběhnout identifikace klienta pomocí ověřující otázky a sdělováním osobních údajů.

Automatické ověření identity při volání do klientského centra mohli zatím u Spořitelny využívat pouze klienti, využívající ověření hlasem - tzv. hlasovou biometrii. Nově může automatické ověření využívat při volání do klientského centra také více než 500 tisíc uživatelů mobilní aplikace George klíč.

"Aplikaci George neustále vylepšujeme a díky poslední aktualizaci v ní přinášíme řadu užitečných novinek jako je možnost snadného hlasového spojení s operátorem bez nutnosti jej ověřovat. Díky tomu, že klient má na svém telefonu aplikaci George klíč, víme ihned, kdo přesně volá a můžeme přeskočit úvodní otázky týkající se identifikace klienta," říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví George a doplňuje: "Mezi další novinky nové verze mobilního bankovnictví George je náhled spořicích obálek, které byly dosud jen v internetovém bankovnictví a samozřejmě snadná možnost vyhledat nejbližší pobočku či bankomat i pro uživatele mobilních zařízení s operačním systémem Android."

Podmínkou pro využití služby “Ověřené volání” je mít na svém telefonu nejaktuálnější verzi mobilního bankovnictví George a aplikaci George klíč.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.