V internetovém bankovnictví George mohou klienti od začátku června nově spravovat on-line své penzijní spoření. Nejčastější požadavky pohodlně vyřídí sami bez nutnosti kontaktovat bankéře. Česká spořitelna - penzijní společnost je s počtem téměř 942 tisíc klientů penzijního spoření druhou největší společností na trhu a jedničkou v doplňkovém penzijním spoření. Na základě zisku Transformovaného fondu ve výši 1,2 miliardy Kč dosáhlo připisované zhodnocení penzijního připojištění za rok 2019 úrovně 1,7 %. Úspory klientů, které byly vloženy do účastnických fondů doplňkového penzijního spoření, se v roce 2019 zhodnotily o 2,6 % až 18,8 %.

"Penzijní spoření je mezi klienty dlouhodobě jedním z nejoblíbenějších spořicích produktů, který představuje stabilní zhodnocení klientských aktiv. Jsem proto rád, že touto inovací zvýšíme klientům komfort v podobě snadné správy plně on-line. Nyní pracujeme na tom, aby klienti mohli do konce roku jednotlivé požadavky řešit on-line i z prostředí mobilní aplikace," říká Roman Choc, který vede tribe Wealth Management v České spořitelně.

Co všechno je nově možné v Georgi upravovat u Penzijního spoření:

  • Změna výše vlastního příspěvku 
  • Oznámení příspěvku zaměstnavatele 
  • Nastavení doplňkových služeb (SMS komunikace, E-mailová komunikace, Příspěvek na míru) 
  • Změna oprávněných a určených osob 
  • Sjednání výsluhové či invalidní penze, změna poměru mezi starobní a výsluhovou penzí 

Pokud klient bude chtít provést nějakou z výše zmíněných změn, stačí, aby se přihlásil do internetového bankovnictví George a svůj požadavek vyřídil na pár kliknutí během několika vteřin. Potvrzení o přijetí požadavku klient vždy obdrží e-mailem a po jeho zpracování ho Česká spořitelna - penzijní společnost o provedené úpravě smlouvy informuje písemně (kromě změn doplňkových služeb). Výsledný stav se klientovi vždy zobrazí v digitálním bankovnictví George.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.