Do konce roku plánuje Česká spořitelna přidat další bezkontaktní bankomatové služby, jako jsou vklad hotovosti a jednorázová platba, které jsou po výběru peněz a dotazu na zůstatek účtu nejčastěji využívané služby mezi zákazníky.

"Také zprovozníme software pro bezkontaktní čtečky na dalších typech bankomatů. Cílem je, aby zákazník měl maximální komfort při bezkontaktní obsluze bankomatu a vnímal tak ještě více pozitivní přínosy, kdy dochází ke zkrácení doby operace v průměru o 25 % nebo není nutné mít stále u sebe plastovou kartu," říká Jakub Otáhal, který se v České spořitelně stará o softwarové inovace na bankomatech.

Služby, které mohou při použití karty i mobilu klienti v bezkontaktních bankomatech využít:

  • vybrat hotovost,
  • zjistit zůstatek na účtu,
  • zvolit si skladbu bankovek,
  • vybrat si rychleji pomocí nabídky svých oblíbených částek,
  • využít proaktivní nabídky řešení při překročení zůstatku účtu či denního limitu,
  • zadat PIN bez nutnosti potvrzení tlačítkem enter.

Česká spořitelna má v České republice největší síť bankomatů, v současnosti jich provozuje celkem 1510. Z toho jich 1246 umožňuje výběry, 109 vklady a 155 vklady i výběry. Vedle bankomatů provozuje i tzv. Platbomaty, tedy stroje pro bezhotovostní služby, kterých má aktuálně 321.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.