Do konce roku plánuje Česká spořitelna přidat další bezkontaktní bankomatové služby, jako jsou vklad hotovosti a jednorázová platba, které jsou po výběru peněz a dotazu na zůstatek účtu nejčastěji využívané služby mezi zákazníky.

"Také zprovozníme software pro bezkontaktní čtečky na dalších typech bankomatů. Cílem je, aby zákazník měl maximální komfort při bezkontaktní obsluze bankomatu a vnímal tak ještě více pozitivní přínosy, kdy dochází ke zkrácení doby operace v průměru o 25 % nebo není nutné mít stále u sebe plastovou kartu," říká Jakub Otáhal, který se v České spořitelně stará o softwarové inovace na bankomatech.

Služby, které mohou při použití karty i mobilu klienti v bezkontaktních bankomatech využít:

  • vybrat hotovost,
  • zjistit zůstatek na účtu,
  • zvolit si skladbu bankovek,
  • vybrat si rychleji pomocí nabídky svých oblíbených částek,
  • využít proaktivní nabídky řešení při překročení zůstatku účtu či denního limitu,
  • zadat PIN bez nutnosti potvrzení tlačítkem enter.

Česká spořitelna má v České republice největší síť bankomatů, v současnosti jich provozuje celkem 1510. Z toho jich 1246 umožňuje výběry, 109 vklady a 155 vklady i výběry. Vedle bankomatů provozuje i tzv. Platbomaty, tedy stroje pro bezhotovostní služby, kterých má aktuálně 321.