• Klienti tak mohou lépe optimalizovat návštěvu pobočky v době karantény 

Stejně jako lze v mobilní aplikaci Mapy.cz získat upozornění na zvýšenou pravděpodobnost nákazy nemocí COVID-19, jsou na mapovém portálu průběžně aktualizovány i informace o otevírací době pobočkové sítě České spořitelny. Díky přímému napojení na API, které je postaveno na principech otevřeného bankovnictví, jsou nyní data aktualizována jak v on-line databázi českých firem a institucí Firmy.cz, tak mobilní aplikaci Mapy.cz, takřka v reálném čase.

"Ačkoli máme dočasně otevřeno pouze 289 z našich 502 poboček, chceme i těm klientům, kteří jdou na pobočku vyřídit například úvěr, umožnit maximálně aktuální informaci o dostupnosti našich poboček přímo v aplikaci Mapy.cz," říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví České spořitelny, a dodává: "Právě Mapy.cz teď mnoho z našich klientů využívá pro plánování svých cest v době karantény, aby přitom v aplikaci Mapy.cz sdíleli svoji polohu, a přispěli tak k zastavení šíření koronaviru v České republice."

Česká spořitelna musela z důvodu koronavirové pandemie od 18. března 2020 omezit provoz své pobočkové sítě. Z celkového počtu 502 poboček je nadále v provozu 289 poboček, a to zejména v regionálních centrech a jejich okolí. Zbývající pobočky zůstávají dočasně uzavřené.

Cílem tohoto opatření je jak ochrana veřejného zdraví, tak příprava na zajištění dostupnosti alespoň minimálního počtu poboček v případě, že se pandemie bude nadále exponenciálně šířit.

Otevírací doba poboček, stejně tak přehled dostupnosti naší bankomatové sítě, je nadále dostupná na webových stránkách České spořitelny.

linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.