Na situaci, kdy je mediální prostor přesycen špatnými zprávami, reaguje Česká spořitelna sérií dobrých zpráv. Úzkost dokáže být téměř stejně nebezpečná jako virus sám, Spořitelna chce přispět k tomu, aby se atmosféra strachu zmírnila - proto svůj mediální prostor plně věnuje dobrým zprávám a spouští kampaň Společně to zvládneme.

"Každá krize je příležitost něco změnit, něco se dozvědět a naučit. Je v ní také potenciál nastartovat nové věci. A o to se s naší novou kampani snažíme," říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny.

Kampaň spustila Česká spořitelna právě dnes. Začala spotem, ve kterém oceňuje Čechy za jejich schopnost překonávat společně krize. Obrazově využila spot, který natočila ke svému 190. výročí.

Od příštího pátku přidá ke spotu vždy některou dobrou zprávu, vzkaz, jak konkrétně Spořitelna pomáhá svým klientům, co společně s nimi vytvořila pro pomoc ostatním.

Kampaň běží ve skupině Nova, připravila ji kreativní agentura VML&Y, původní image spot režíroval Tomáš Mašín.

Už dříve se Česká spořitelna zapojila do kampaně Chráním tebe, konkrétně svůj mediální čas přenechala této iniciativě od 20. do 27. března.

linka

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS                                                                      

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.