Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s tzv. dobrou radou. Cílem těchto rad je jednak pečovat o klienta a připomínat mu, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky, ale také klientům díky digitálnímu poradenství v reálném čase nabídnout dobré rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.

„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.

„Dobré rady jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Zájem klientů o dobré rady v mobilní aplikaci George potvrzují i aktuální statistiky. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se neustále zvyšuje a zároveň se budou stále více přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.