Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s tzv. dobrou radou. Cílem těchto rad je jednak pečovat o klienta a připomínat mu, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky, ale také klientům díky digitálnímu poradenství v reálném čase nabídnout dobré rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.

„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.

„Dobré rady jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Zájem klientů o dobré rady v mobilní aplikaci George potvrzují i aktuální statistiky. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se neustále zvyšuje a zároveň se budou stále více přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.

Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s tzv. dobrou radou. Cílem těchto rad je jednak pečovat o klienta a připomínat mu, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky, ale také klientům díky digitálnímu poradenství v reálném čase nabídnout dobré rady na míru. Ty se zobrazí na základě analýzy chování a potřeb klienta.

„Zkvalitňování digitálního poradenství přímo v mobilu je jednou z našich priorit pro příští rok. Digitální platby nám umožňují provádět transakční analýzy a navrhovat finanční plány, které jim pomohou k prosperitě,” říká Marek Blaha, který odpovídá za prodej a péči segmentu retailových klientů v České spořitelně.

„Dobré rady jsme poprvé klientům představili v internetovém bankovnictví před dvěma lety. Od letošního dubna se klientům zobrazují i v mobilním bankovnictví George. Jejich počet postupně roste a již nyní máme několik desítek různých typů užitečných rad. Zobrazují se takřka v reálném čase a díky tomu umíme klientovi radu vystavit do několika hodin od zjištění potřeby - například, pokud má nedostatečný zůstatek hotovosti nebo cestuje v zahraničí,” doplnila Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Zájem klientů o dobré rady v mobilní aplikaci George potvrzují i aktuální statistiky. Zatímco míra proklikovosti (CTR) dosahuje u reklamních formátů v průměru okolo 2 %, u dobrých rad v mobilu je proklikovost několikanásobně vyšší. 4 z 10 klientů (39,6 %) má po zobrazení banneru zájem kliknout na dobrou radu s cílem získat více podrobností. Aktuálně má Česká spořitelna v mobilní aplikaci George téměř 100 dobrých rad. Jejich počet se neustále zvyšuje a zároveň se budou stále více přizpůsobovat na míru konkrétním klientům.

Jak dobrá rada v Georgi v mobilu vypadá:

Ukázka dobré rady, pokud je klient v zahraničí:

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz

E.mail: tiskovecentrum@csas.cz
Tel.: +420 731 647 004                                                                         

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací u nás, klade důraz na systémové změny ve vzdělávání a sociálním podnikání. Ročně do rozvoje naší občanské společnosti investuje zhruba 60 mil. korun.