Novým členem týmu Externí komunikace České spořitelny se od začátku května stal Lukáš Kropík. Do banky přišel z komunikační agentury Native PR, kde měl na starost strategické poradenství, korporátní komunikaci či issue management pro klienty z finančních institucí – zejména pak klienty MONETA Money Bank, Saxo Bank či poradenskou společnost Aon. Předtím působil šest let v poradenské společnosti Deloitte, kde zodpovídal za komunikaci s médii a podílel se na projektech externí a interní komunikace. Dva roky byl rovněž součástí týmu externí komunikace mobilního operátora Vodafone. Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na ČZU v Praze.

Příchodem do České spořitelny doplňuje čtyřčlenný tým, který vede šéf externí komunikace a tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý a dále ho tvoří František Bouc a Andrea Studihradová.

„Lukáš je významným posílením komunikačního týmu Spořitelny především s ohledem na své dlouholeté a různorodé zkušenosti s komunikací témat z oblasti finančního sektoru, nemovitostí či IT a telekomunikačních služeb, a to jak na straně agentury, tak na straně klienta," říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice. 
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu. 
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.