Zpět na tiskové zprávy

Česká spořitelna rozšířila portfolio agentur, se kterými spolupracuje, o content agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení ze sedmi přihlášených zvítězila agentura C3 Praha.

Tým C3 (Creative Code and Content) tvoří více než šest stovek stratégů, datových analytiků, redaktorů a kreativců – specialistů na široké spektrum oborů od technologií, financí a aut až po potraviny, fitness a módu. Nejnovější pobočkou sítě je právě C3 Praha. Vznikla poté, co si Škoda Auto v roce 2016 vybrala pro svůj  content marketing německou C3. Pro Škodu vytvořila globální obsah s názvem www.skoda-storyboard.com, který získal už 15 mezinárodních cen (např. cena Galaxy, ceny Mercury, cena LACP Spotlight a ceny Astrid). Mezinárodní tým agentury se stále rozrůstá a od ledna pracuje pro Českou spořitelnu. Tendr na content agenturu vyhrála agentura C3 těsně za druhou v pořadí, kterou byla Nydrle/Inspiro.

Spořitelna na dílčích projektech spolupracuje s dalšími agenturami, jako jsou například Boomerang, Peppermint a Tricks. Studio Tricks se specializuje na 2D, 3D animaci a obrazovou postprodukci. Podílela se na řadě reklam a filmových projektů, např.: Narnia, Tobruk, Autopohádky, Seventh Son a další. Peppermint se mimo jiné může pochlubit úspěšným zapojováním youtuberů a dalších influencerů do kampaní pro mladé. Boomerang s Českou spořitelnou na marketingovém obsahu spolupracuje již delší dobu.

Kreativní agenturou banky i nadále zůstává agentura Young & Rubicam.

Tiskové centrum FSČS
Budějovická 1912/64b, Praha 4, 140 00
Tiskové centrum: +420 731 647 004
E-mail: tiskove_centrum@csas.cz

www.csas.cz